У статті обґрунтовано необхідність розвитку
підприємницьких здібностей. Розроблено психодіагностичний комплекс для виявлення рівня
розвитку підприємницьких здібностей у студентської молоді. Здійснено часткову апробацію
психодіагностичного комплексу. Проаналізовано результати діагностики. Здійснено
порівняльний аналіз результатів, отриманих на двох базах дослідження. Встановлено рівень
розвитку підприємницьких здібностей студентів. Досліджено ґендерні відмінності у розвитку
підприємницьких здібностей.
В статье обоснована
необходимость развития предпринимательских способностей. Разработан
психодиагностический комплекс для выявления уровня развития предпринимательских
способностей у студенческой молодежи. Произведена частичная апробацию
психодиагностического комплекса. Проанализированы результаты диагностики. Осуществлен
сравнительный анализ результатов, полученных на двух базах исследования. Установлен
уровень развития предпринимательских способностей студентов. Исследованы различия в
развитии предпринимательских способностей.
In the article aresubstantiated the need to develop entrepreneurial skills.
Developed a psychodiagnostical complex to identify the level of entrepreneurial skills in
students.Done partial approbation of psychodiagnostical complex.Analyzed the results of
diagnosis.Done the comparative analysis of results obtained on two research bases. Established the
level of entrepreneurial abilities of students.Researchedthe gender differences in the development of
entrepreneurial skills.