ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравець, Ніна Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2017-03-21T12:45:57Z | |
dc.date.available | 2017-03-21T12:45:57Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Кравець Н.П. Комплексне застосування інноваційних технологій навчання на уроках літератури та виховання розумово відсталих учнів як активних читачів / Н.П. Кравець // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. - Вип. 3. - Бердянськ : БДПУ, 2016. - С. 59-70. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12991 | |
dc.description.abstract | Характеризуються особливості застосування інноваційних технологій навчання на уроках літератури у роботі з розумово відсталими учнями. Доведена доцільність комплексного застосування інноваційних технологій навчання в процесі поетапного вивчення учнями художнього твору з метою формування читацьких умінь у даної категорії школярів. | ua |
dc.description.abstract | Features of innovative teaching technologies on literature lessons in the educational process with mentally retarded pupils are characterised. The expediency of complex use of innovative teaching technologies in the process of stage-by-stage schoolchildren’s studying a work of art with the aim of forming their reader abilities is proved. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.subject | розумово відсталі учні | ua |
dc.subject | урок літератури | ua |
dc.subject | художній твір | ua |
dc.subject | етапи вивчення твору | ua |
dc.subject | інноваційні технології навчання | ua |
dc.subject | читацька діяльність | ua |
dc.subject | mentally retarded pupils | ua |
dc.subject | literature lesson | ua |
dc.subject | work of art | ua |
dc.subject | stages of studying a work of art | ua |
dc.subject | innovative teaching technologies | ua |
dc.subject | reader activity | ua |
dc.subject.classification | УДК 036-056.36.016:82 | ua |
dc.title | Комплексне застосування інноваційних технологій навчання на уроках літератури та виховання розумово відсталих учнів як активних читачів | ua |
dc.type | Article | ua |