Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інновації на уроках літератури у роботі з розумово відсталими учнями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.date.accessioned 2017-03-16T07:31:13Z
dc.date.available 2017-03-16T07:31:13Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кравець Н.П. Інновації на уроках літератури у роботі з розумово відсталими учнями / Н.П.Кравець // Innovative processes in education: Collective monograph. − AMEET Sp. z o.o., Lodz, Poland, 2017. − P. 75−90. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7214-51-8
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12972
dc.description 1. Алексеев М.В. Ключевые компетенции в педагогической литературе /М.В. Алексеев // Педагогические технологии, 2000. - №3. – С. 3−17. 2. Бондар С.П. Компетентність особистості – інтегрований компонент навчальних досягнень учнів / С.П. Бондар // Біологія в школі, 2003. − №2. – С. 8−9. 3. Граборов А.Н. Очерки по олигофренопедагогике / А.Н. Граборов. – М. : Учпедгиз, 1961. – 198 с. 4. Зимняя И.А. Ключевые компетентности как результативно целевая основа компетентностного подхода в образовании / И.А. Зимняя. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 40 с. 5. Ісаєва О.О. Теорія і технологія розвитку читацької діяльності старшокласників у процесі навчання зарубіжної літератури: автореф. дис. на здобуття наук.ступеня д-ра пед наук. наук : 13.00.02 / О.О. Ісаєва. – К., 2004. – 40 с. 6. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи /під заг. ред. О.В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. −112 с. 7. Кравець Н.П. Аналіз художнього твору – важлива складова читацької діяльності розумово відсталих учнів / Н.П. Кравець: збірник наукових праць Кам’янець-Подільського держ. ун-ту імені Івана Огієнка. Серія соціально-педагогічна. – 2009. – Вип.ХІІ. – С. 202–206. 8. Кравець Н.П Використання комп’ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів з творами художньої літератури /Н.П. Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2014. – №1/69. – С. 28 – 37. 9. Кравець Н.П. Діалогові технології та корекція читацької діяльності розумово відсталих учнів на уроках літератури / Н.П. Кравець //Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи/ М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова: – Вип. 55: зб. наук. пр. – 2016. – С. 108-115. 10. Кравець Н.П. Літературні ігри і виховання розумово відсталих учнів як активних читачів / Н.П. Кравець. // Актуальні питання корекційної освіти: зб. наук. пр. – 2015. – – Вип. V. – В 2-х т. – [Том І]. – С. 155–173. 11. Кравець Н.П. Передумови формування основ читацької діяльності / Н.П. Кравець / /Вісник Луганського національного ун-ту імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – 2011. – №14/225 травень, 2011. –Ч. III. – С. 75–82. 12. Кравець Н.П. Формування комунікативної компетентності у розумово відсталих підлітків на уроках літературного читання / Н.П. Кравець // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. – 2014. – Вип.. 27. – С. 93–101. 13. Мартиненко В.О. Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів / В.О. Мартиненко // Поч. школа, 2013. – №12. – С. 3–7. 14. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-психологів та дефектологів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальностей: 6.010105 «Корекційна освіта (за нозологіями)», 6.030102 «Психологія», 6.030103 «Практична психологія»: навч. посібник для студентів, магістрантів, аспірантів. – К. : Талком, 2015. – 160 с. 15. Петько Л. В. До проблеми виховання національної свідомості школярів / Л.В.Петько // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наукових праць. – Вип. 31. – 2006. – С. 124–128. 16. Петько Л.В. Особистість. Соціум. Навчальне середовище / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький дер.пед.ун-тет імені Г.С.Сковороди». Педагогіка. Психологія. Філософія : зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 35. – С. 101–109. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7918 17. Петько Л.В. Педагогічна сутність у визначенні поняття «освітнє середовище» / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-тет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 34. – С. 109–118. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452 18. Рамен Джон. Педагогическое тестирование. Проблемы, заблуждения, перспективы / Дж. Равен ; пер. с англ. – [2-е, изд., испр.] – М. : «Копито-Центр», 2001. – 142 с. 19. Савченко О.Я. Ключові компетентності – результат шкільної освіти / О.Я. Савченко // Рідна школа, 2011. – №8-9. – С. 4–8. 20. Сметанникова Н.Н. Компетенции чтения и компетентный читатель / Н.Н. Сметанникова // Библиотека и чтение в структуре современного образования : мат. конф. – М. : Наука, 2009. – С. 165–166. 21. Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Народное образование, 2003. – №8. – С. 107–114. 22. Хуторской А.В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному : пос. для учителя / А.В. Хуторской. – М. : Изд-во ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005. – 383 с. 23. Чепелєва Н.В. Технології читання / Н.В. Чепелєва. – К. : Главник, 2004. – 95 с. 24. Шкловська О. Методичні засади формування читацької компетенції / О. Шкловська //Українська література у загальноосвітній школі. –2006. – №7. – С. 10–14. 25. Яценко Т. Формування читацької компетентності учнів: методична мода чи вимога сучасності / Т. Яценко // Українська мова і література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2008. – №7/8. – С. 8–12. 26. Kravets N.P. Accounting for conditions affecting the reading activity of mentally retarded students / N.P. Kravets // «Economics, management, law: socio-economic aspects of development» : Collection of scientific articles. – Edizioni Magi. – Roma, Italia. – 2016. – P. 226−229. 27. Kravets N.P. Readiness of Mentally Retarded Pupils-Teenagers to the Reader’s Activity Mastering /N.P. Kravets // Intellectual Arhive. – 2015. – Volume 4. Num. 4 (July). Series “Education & Pedagogy”. – Toronto: Shiny Word Corp. – P. 123–136. ua
dc.description.abstract Проаналізовано сутність понятійних категорій компетентність, компетенція, читацька діяльність. Доведено доцільність застосування інноваційних технологій навчання на уроках літератури у роботі з розумово відсталими учнями з метою оволодіння ними читацькою діяльністю та виховання їх як компетентних читачів. ua
dc.description.abstract The article is described with the psychological and methodological approaches to the problem of formation of text comprehension in pupils with mental retardation, in particular draws attention to the importance of understanding the procession analysis of the text. In modern science, the understanding of the mechanism is defined as the activity that is implemented in the plane of cognitive functions and contains procedural and efficient components. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher AMEET Sp. z o.o., Lodz, Poland ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject інновації ua
dc.subject урок літератури ua
dc.subject читацька діяльність ua
dc.subject pupils with mental retardation ua
dc.subject іnnovations ua
dc.subject Literature lesson ua
dc.subject reading competence ua
dc.subject.classification 376-056.016:821.161.2 ua
dc.title Інновації на уроках літератури у роботі з розумово відсталими учнями ua
dc.type Book chapter ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу