Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Здоров’язберігальний режим та читацька діяльність розумово відсталих учнів на уроках літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.date.accessioned 2017-03-13T14:43:35Z
dc.date.available 2017-03-13T14:43:35Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кравець Н. П. Здоров’язберігальний режим та читацька діяльність розумово відсталих учнів на уроках літератури / Кравець Н. П. // Дискурс здоров’я в освіті: філософія, педагогіка, антропологія, психологія: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна (16–17 вересня 2016 р.): в 3 т. / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Комунальний вищий навчальний заклад «Вінницька академія неперервної освіти», Міжнародна академія екології і здоров’я, м. Вільнюс, Латвія, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького; за заг. ред. М.Б. Євтуха та В.М. Федорця. – Вінниця: ТОВ "Планер" , 2016. – 198 с.- 95-98 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12948
dc.description.abstract Проаналізовано особливості фізичного та психічного стану здоров’я розумово відсталих учнів підліткового віку. З метою корекції наявних в учнів порушень здоров’я доведено необхідність застосування на уроках літератури педагогічних технологіїй здоров’язберігального змісту: літературних ігор, діалогових та мультимедійних технологій. ua
dc.description.abstract Проанализированы особенности физического и психического состояния здоровья умственно отсталых учащихся подросткового возраста. С целью коррекции нарушений здоровья в учеников доказана необходимость использования на уроках литературы педагогических технологий здоровьесберегательного содержания, в частности литературных игр, диалоговых и мультимедийных технологий. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вінниця: ТОВ "Планер" , 2016 ua
dc.subject здоров’язберігальний режим ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject здоров’я ua
dc.subject діалогові технології ua
dc.subject літературні ігри ua
dc.subject мультимедійні технології ua
dc.subject умственно отсталые ученики ua
dc.subject здоровье ua
dc.subject здоровьесберегательный режим ua
dc.subject литературные игры ua
dc.subject диалоговые технологии ua
dc.subject мультимедийные технологии ua
dc.title Здоров’язберігальний режим та читацька діяльність розумово відсталих учнів на уроках літератури ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу