Сучасні освітньо-виховні практики
переосмислюються та кардинально змінюються, спрямовуючись від нормативістсько-репресивної педагогіки до демократично-плюралістичної. Модернізація
вітчизняної освіти потребує створення цілісної педагогічної концепції,
яка б сприяла буттєвісному вкоріненню людини в онтологічному та локальному вимірі (на вітчизняному ґрунті), на основі розмаїття соціокультурних практик і розвитку вміння самотворення.
Современные образовательно-воспитательные практики переосмысливаются и
кардинально изменяются: от нормативистско-репрессивной педагогики — к демократично-плюралистической. Модернизация отечественного образования предполагает
создание целостной педагогической концепции, которая содействовала бы бытийному
укоренению человека в онтологическом и локальном измерении, на основе разнообразных социокультурных практик и развития умения самотворения.
Modern educationally-training practices are rethought and cardinally changed: from
normatively -repressive pedagogics to democratically-pluralism. The modernization of native
education supposes the creation of integral pedagogical conception that would assist in the
being rootness of man in the ontological and local measuring on the basis of various sociocultural
practices and development of ability of self- creation.