Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kaminski, Krzysztof
dc.date.accessioned 2017-03-13T12:27:29Z
dc.date.available 2017-03-13T12:27:29Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Krzysztof Kaminski The role of philosophy in pedagogical studies / Kaminski Krzysztof // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2013. № 1 (12) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2013. – C. 373-381 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12943
dc.description.abstract A contemporary pedagogue cannot be devoid of imagination; one cannot be devoid of curiosity of the world, ambition of grasping it in a sensible way and dreams of changing (improving) it. The contemporary pedagogue should be thoroughly prepared for one’s profession. Philosophy can prove to be helpful in execution of such an ambitious program (but the only one worth playing this game for human’s sake) at pedagogical studies. Thus, the role of philosophy at pedagogical studies is significant. Above all, it arouses curiosity and enforces us to think. Subsequently, it appears to be an intellectual framework of culture including education. Simultaneously, philosophy with its ideals constitutes an inalienable foundation of education. It is philosophy which, among other things, proposes various anthropological ideas which are finally significant in the shape of education. Premises of philosophy of education are priceless for pedagogical theory and practice. ua
dc.description.abstract Современный педагог не может быть лишен воображения; никто не может быть лишен любопытства к миру, стремления к осмыслению его рациональным образом и мечтам изменить (улучшить) его. Современный педагог должен быть основательно подготовленный к своей профессии. Философия может оказаться полезной (но не только единственной, достойной включиться в эту игру ради человека) в реализации подобной амбициозной программы в педагогических исследованиях. Таким образом, роль философии в педагогических исследованиях велика. Прежде всего, она пробуждает любопытство и заставляет нас думать. В результате создается интеллектуальная основа культуры, включая образование. В то же время философия с ее идеалами составляет неотъемлемую основу образования. Именно философия, помимо прочего, выдвигает различные антропологические идеи, реализующиеся в конечном итоге в образовании. Положения философии являются бесценными для педагогической теории и практики. ua
dc.description.abstract Сучасний педагог не може бути позбавлений уяви; нікто не може бути позбавлений цікавості до світу, прагнення до осмислення його раціональним шляхом і мрій змінити (покращити) його. Сучасний педагог повинен бути ретельно підготовлений до своєї професії. Філософія може виявитися корисною (але не тільки единою, гідною включитися у цю гру задля людини) в реалізації подібної амбітної програми у педагогічних дослідженнях. Отже, філософія відіграє значну роль у педагогічних дослідженнях. Передусім вона пробуджує цікавість і змушує нас думати. У наслідок чого створюється інтелектуальна основа культури, включаючи освіту. У той же час філософія з її ідеалами складає невід’ємну основу освіти. Саме філософія, крім іншого, висуває різні антропологічні ідеї, що реализуються у кінцевому рахунку в освіті. Положення філософії є безцінними для педагогічної теорії і практики. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject philosophy ua
dc.subject pedagogical studies ua
dc.subject pedagogue ua
dc.subject философия ua
dc.subject педагогические исследования ua
dc.subject педагог ua
dc.subject філософія ua
dc.subject педагогічні дослідження ua
dc.subject педагог ua
dc.subject.classification 101+378 ua
dc.title The role of philosophy in pedagogical studies ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу