В статье раскрываются основные подходы к феномену трансдисциплинарности, рассматриваются основные трактовки, выявляется его
эвристический потенциал в решении сложных проблем, стоящих перед
образованием. Особое внимание уделено стратегиям трансдисциплинарности в становлении новой образовательной парадигмы, трансформации
этоса науки и развитию новых размерностей «триплекса инноватики».
В статті розкриваються основні підходи до феномену трансдисциплінарності, розглядаються основні трактування, виявляється його евристичний потенціал у вирішенні
складних проблем, що стоять перед освітою. Особливу увагу приділено стратегіям трансдисциплінарності у становленні нової освітньої парадигми, трансформації етосу науки і
розвитку нових розмірностей «триплекса інноватики».
The article describes the main approaches to the phenomenon of transdisciplinarity,
discusses the main interpretations, reveals its heuristic potential in addressing the complex issues
facing education. Particular attention is given to strategies transdisciplinarity in establishing
a new educational paradigm, transforming the ethos of science and the development of new
dimensions «triplex innovation».