У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз останніх публікацій з обраної теми та розкрито значущість проблеми дослідження на сучасному етапі модернізації освіти середньої і вищої школи. Розглянуто можливості інноваційних педагогічних технологій для формування здібностей учнів у шкільному навчально-виховному процесі з географії. Проаналізовано та визначено методичні компетентності майбутнього вчителя географії для впровадження у педагогічну діяльність інноваційних технологій навчання. Подано методику формування готовності майбутнього вчителя до використання інноваційних педагогічних технологій у шкільній географічній освіті в умовах викладання методичних дисциплін.
This article examinates the psychological-pedagogical analysis
of recent publications on the chosen theme and revealed the significance of the
problem research on the modern stage of modernization education of middle and
high school. The possibilities of innovative pedagogical technologies for forming
abilities of pupils in the school educational process with geography. Analyzed and defined substantive competence of the future teachers of geography for
introduction in pedagogical activities of innovative learning technologies. Is the
technique of formation of the readiness of future teachers to use technology in
innovative pedagogical school geographical education in terms of teaching
methodical disciplines.