Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горбачук-Наровецька, Ольга
dc.date.accessioned 2017-03-01T13:07:32Z
dc.date.available 2017-03-01T13:07:32Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Ольга Горбачук-Наровецька Освітні заломлення «філософської думки» / Горбачук-Наровецька Ольга // Філософія освіти: наук. часопис. – 2012. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 350-357 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12793
dc.description.abstract Стаття подає огляд публікацій з освітньої тематики науково-теоретичного часопису «Філософська думка» з 2009 по 2011 роки. Представлено розвідки з історії української філософії освіти; проблем переосмислення радянської та пострадянської вітчизняної філософської думки та освіти; постболонських реалій існування та викладання філософії в Німеччині; взаємодії аналітичної та континентальної традицій в сучасній французькій філософії; визначення та самовизначення філософії в суспільстві ризику. Окрім власне статей, наведено результати круглих столів та опитувань стосовно проблем взаємодії влади та наукової спільноти; щодо стану та перспектив розвитку сучасної української філософії та логіки. ua
dc.description.abstract Статья наводит обзор публикаций по образовательной тематике научно-теоретического журнала «Философская мысль» с 2009 по 2011 годы. Представлено очерки по истории украинской философии образования; проблемам переосмысления советской и постсоветской отечественной философской мысли и образования; постболонских реалий существования и преподавания философии в Германии; взаимодействия аналитической и континентальной традиций в современной французской философии; определения и самоопределения философии в обществе риска. Кроме собственно статей, приведено результаты круглых столов и опросов относительно проблем взаимодействия власти и научного сообщества, относительно состояния и перспектив развития современной украинской философии и логики. ua
dc.description.abstract The article suggests review of publications on educational topics of scientific and theoretical journal «Philosophical Thoughts» from 2009 to 2011 years. It submits essays on the history of Ukrainian philosophy of education; rethinking of the Soviet and post-Soviet domestic philosophical thought and education; post-Bologna realities of existence and teaching philosophy in Germany; the interaction of analytical and continental traditions in contemporary French philosophy; determination and self-determination of the philosophy in a risk society. In addition to the articles it presents the results of round-table discussions and interviews about the problems of interaction between government and the scientific community, about the state and prospects of development of modern Ukrainian philosophy and logic. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject філософія ua
dc.subject наука ua
dc.subject радянська філософія ua
dc.subject философия ua
dc.subject наука ua
dc.subject советская философия ua
dc.subject philosophy ua
dc.subject science ua
dc.subject Soviet philosophy ua
dc.subject.classification 1/.16:001:37.013.73(477)»2009/2011» ua
dc.title Освітні заломлення «філософської думки» ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу