Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Європейська освіта в контексті викликів глобалізованого світу (до виходу книги В. П. Андрущенка «Світанок Європи: проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття»)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Панченко, Леся
dc.date.accessioned 2017-03-01T12:58:23Z
dc.date.available 2017-03-01T12:58:23Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Леся Панченко Європейська освіта в контексті викликів глобалізованого світу (до виходу книги В. П. Андрущенка «Світанок Європи: проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття») / Панченко Леся // Філософія освіти: наук. часопис. – 2012. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 358-362 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12792
dc.description.abstract Аналізуються інтегративні процеси в Європі, їх протиріччя і можливості вирішення засобами освіти і виховання. Входження України в європейський освітній простір вимагає врахування як особливостей національної системи вищої освіти, так і європейських освітніх стандартів, що формуються під впливом інформаційного суспільства. Розуміння цієї необхідності привело автора рецензованої книги до висвітлення стратегічних напрямків, реальних шляхів та заходів модернізаційних зрушень у національній системі вищої освіти на тлі Болонського процесу. Підкреслюється, що головним суб’єктом цього процесу є вчитель. ua
dc.description.abstract Анализируются интегративные процессы в Европе, их противоречия и возможности решения средствами образования и воспитания. Вхождение Украины в европейское образовательное пространство требует учета как особенностей национальной системы высшего образования, так и европейских образовательных стандартов, формирующихся под влиянием информационного общества. Понимание этой необходимости привело автора рецензируемой книги к освещению стратегических направлений, реальных путей и мероприятий модернизационных сдвигов в национальной системе высшего образования на фоне Болонского процесса. Подчеркивается, что главным субъектом этого процесса является учитель. ua
dc.description.abstract The integrative processes in Europe, their contradictions and their possible solutions through education and training are analyzed. Ukraine’s entry into the European educational space requires that the European educational standards formed under the influence of the information society, has been taken into account by the national system of higher education. The author of reviewed book basing on this position analyzes the strategies, results of the modernization shifts in the national system of higher education on the context of the Bologna process. It is emphasized that the teacher is the main figure of this process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject освіта ua
dc.subject вчитель ua
dc.subject демократизм ua
dc.subject образование ua
dc.subject учитель ua
dc.subject демократизм ua
dc.subject education ua
dc.subject teacher ua
dc.subject democracy ua
dc.subject.classification 37.17.022.1 ua
dc.title Європейська освіта в контексті викликів глобалізованого світу (до виходу книги В. П. Андрущенка «Світанок Європи: проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття») ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу