Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мультикультурні практики у вищій освіті CША: досвід теоретичного та практичного осягнення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриценко, Тетяна
dc.date.accessioned 2017-02-27T12:58:50Z
dc.date.available 2017-02-27T12:58:50Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Тетяна Гриценко Мультикультурні практики у вищій освіті CША: досвід теоретичного та практичного осягнення. Стаття друга. Деконструкція і дестереотипізація соціальних гранднаративів та поєднання теорії і праксису як основні методологічні стратегії мультикультурної освіти / Гриценко Тетяна // Філософія освіти: наук. часопис. – 2012. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 200-210 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12771
dc.description.abstract У даній статті розглядається методологія мультикультурної освіти в університетах США та її філософсько-теоретичне підґрунтя. Використано досвід авторки під час навчання за магістерською програмою «Жіночі та ґендерні дослідження. Мультикультурна освіта»у Східному Мічиганському університеті в рамках участі у програмі академічних обмінів ім. Фулбрайта. Проаналізовано три основні напрямки мультикультурної практики в американських навчальних аудиторіях: подолання відносин домінування і підкорення, деконструкція і дестереотипізація соціальних гранднаративів та поєднання теорії і праксису, та окреслено можливі імплікації цього досвіду в освітній системі України. ua
dc.description.abstract В данной статье рассматривается методология мультикультурного образования в университетах США и ее философско-теоретическая основа. Использован опыт автора во время ее обучения по магистерской программе «Женские и гендерные исследования. Мультикультурное образование» в Восточном Мичиганском университете в рамках участия в программе академических обменов им. Фулбрайта. Проанализированы три основных направления мультикультурной практики в американских учебных аудиториях: преодоление отношений доминирования и подчинения, деконструкция и дестереотипизация социальных гранднарративов и сочетание теории и практики, и очерчены возможное применение этого опыта в образовательной системе Украины. ua
dc.description.abstract This article discusses the methodology of multicultural education in the United States and its philosophical and theoretical foundation. The author uses her experience of studying in the Master’s program «Women’s and Gender Studies. Multicultural Education» at the Eastern Michigan University in the framework of participation in the Fulbright program of academic exchanges. The analysis of three main directions in multicultural practices in the U.S. classrooms is conducted, which are: overcoming the relations of domination and subordination, deconstruction and destereotyping of social grand narratives, and linking the theory with praxis. The following is the outline of the possible implications of this experience in the educational system of Ukraine. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject мультикультурна освіта ua
dc.subject інтердисциплінарність ua
dc.subject децентралізація ua
dc.subject мультикультурное образование ua
dc.subject интердисциплинарность ua
dc.subject децентрализация ua
dc.subject multicultural education ua
dc.subject interdisciplinary ua
dc.subject decentralization ua
dc.subject.classification 378.4(73)-048.74 ua
dc.title Мультикультурні практики у вищій освіті CША: досвід теоретичного та практичного осягнення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу