У статті на матеріалі сучасної західної філософїї освіти пропонується аналіз
теоретико-методологічного потенціалу і
практичних можливостей, які культурологічний поворот відкриває для філософії
освіти та педагогічної науки у її широкому
розумінні. Розглядаються перспективи утворення міждисциплінарних синтезів, комунікативним посередником яких виступає
філософія освіти.
В статье на материале современной западной философии предлагается анализ теоретико-методологического потенциала и практических возможностей, которые открывает
культурологический поворот для философии образования и педагогической науки, в ее
широком понимании. Рассматриваются перспективы создания междисциплинарных синтезов, коммуникативным посредником которых выступает философия образования.
The article is devoted to analysis of theoretically — methodological potential and practical
possibilities which cultural sciences turn opens for philosophy of education and pedagogy on the
material of Western philosophy of education. The perspectives of interdisciplinary syntheses are
researched, where philosophy of education is their communicative medium.