У статті розглянуто питання, що стосуються корекції читацької діяльності розумово відсталих учнів підліткового віку. Проаналізовано погляди відомого українського педагога В. О. Сухомлинського на значення читання для учнів, яким важко вчитися. Доведено, що корекція порушень, які впливають на стан читацької діяльності розумово
відсталих учнів та виховання у них інтересу до читання, залежить від злагодженої роботи мультидисциплінарної команди, до складу якої входять учителі літератури, вихователі, шкільний психолог, бібліотекар, батьки.
The article deals with the problem of reading activity correction for mentally retarded teenage schoolchildren. The views of the famous Ukrainian pedagogue V. O. Sukhomlynsky to the importance of reading for pupils with learning difficulties are analysed. It is proved that correction of violations, that
influence on the state of reading activity of mentally retarded schoolchildren and upbrining their interest in reading depends on the team-work of multi-disciplinary command which consists of teachers of literature, educators, a
school psychologist and parents.