Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Духовний капітал як філософська рефлексія в сучасній освіті України

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лісовський, Петро
dc.date.accessioned 2017-02-14T10:07:06Z
dc.date.available 2017-02-14T10:07:06Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Лісовський, Петро. Духовний капітал як філософська рефлексія в сучасній освіті України / П. Лісовський // Філософія освіти : Науковий часопис. - 2010. - № 1/2. - С. 210-219 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12704
dc.description.abstract У статті розкривається інтегрально- аналітична формула духовного капіталу. У статті розкривається інтегрально- аналітична формула духовного капіталу. Автор розглядає концепцію патріотичного виховання як запоруку якісної освіти в безпекотворенні сучасної України. Ця обставина неухильно актуалізує потребу побудови ефективно діючих духовних констант. У межах такого розуміння освіта має утверджувати не лише національну, а й європейську громадянськість в діалозі культур. Однак на виконання таких завдань притаманні численні проблеми з позицій методологічно-концептуальних підходів, змісту, еволюції, розкриття спектру індивідуальних можливостей особистості, що є форматом соціально-філософського дослідження. Така нагальна дослідницька необхідність сьогодні оновлює освіту на засадах патріотичного виховання, її інтелектуального та соціально-економічного розвитку. ua
dc.description.abstract В статье раскрывается интегрально-аналитическая формула духовного капитала. Автор рассматривает концепцию патриотического воспитания как залог качественного образования в создании безопасности современной Украины. Это обстоятельство неуклонно актуализирует необходимость в построении эффективно действующих констант. В пределах такого понимания образование должно утверждать не только национальную, но и европейскую общественность в диалоге культур. Однако, на исполнение таких заданий присутствуют многочисленные проблемы с позиций методологически-концептуальных подходов, состава, эволюции, раскрытия спектра индивидуальных возможностей личности, что является форматом социально-философского исследования. Такая исследовательская необходимость сегодня обновляет образование на засадах патриотического воспитания, его интеллектуального и социально- економического развития. ua
dc.description.abstract The integral-analytical formula of spiritual capital is discovered in the article. The author considers the conception of patriotic upbringing as the condition of a qualitative education in creating security of modern Ukraine. This circumstance actualizes the necessity of the construction of effectively acting mental constants. According to this viewpoint, education must determine national community, as well as European one, in the dialogue of the cultures. However, the execution of these tasks implies numerous problems in terms of methodological-conceptual approach, the content, evolution and revealing of the individual’s potential. The necessity of such investigations renews education on the basis of patriotic upbringing, its intellectual and social-economical development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject духовний капітал ua
dc.subject патріотичне виховання ua
dc.subject культура ua
dc.subject духовный капитал ua
dc.subject патриотическое воспитание ua
dc.subject культура ua
dc.subject spiritual capital ua
dc.subject patriotic upbringing ua
dc.subject culture ua
dc.title Духовний капітал як філософська рефлексія в сучасній освіті України ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics