Ефективна модернізація сучасного
українського суспільства, приведення його
у відповідність до вимог функціонування
розвинених країн є неможливою за відсутності теоретичного осмислення і
втілення на практиці функціонально переконливих концептуальних пріоритетів
науково-освітньої сфери, котрі на сучасну пору набувають ознак вирішального елемента системи модернізаційних перетворень.
Effective modernization of contemporary Ukrainian society and
bringing it into compliance with the functioning of the developed
countries is not possible in the absence of theoretical understanding and
implementation in practice functionally convincing conceptual priorities
of scientific and educational spheres, which in our time become a
decisive element of the modernization reforms system.
Эффективная модернизация современного украинского общества, приведение его в соответствие с требованиями функционирования развитых стран является невозможной при отсутствии теоретического осмысления и воплощения на практике функционально
убедительных концептуальных приоритетов научно- образовательной сферы, которые в наше время обретают признаки решающего
элемента системы модернизационных преобразований (преобразование, претворение).