ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Бішоп, Джо | |
dc.date.accessioned | 2017-02-10T07:55:59Z | |
dc.date.available | 2017-02-10T07:55:59Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Бішоп, Джо. Американська перспектива щодо особистісно-орієнтованої освіти / Д. Бішоп // Філософія освіти : Науковий часопис. - 2010. - № 1/2. - С. 124-136 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12684 | |
dc.description.abstract | У даній статті розглядаються демократичні аспекти відносин у навчальних аудиторіях і сім основних елементів демократичного життя. Спираючись на ідеї П. Фрейре, показано, що накопичувальна концепція освіти відрізняється від визволяючої освіти тим, що передбачає аналітичні засоби мислення щодо подій, які відбуваються з учнями та студентами в навчальних закладах. Стверджується, що накопичувальна форма освіти продукує рабську залежність, яка не сумісна з демократією. Приклади уроків, які містять елементи визволяючої освіти, пропонуються як одна з форм викладання для підготовки молоді до вступу у дорослий світ з демократичними традиціями. | ua |
dc.description.abstract | В данной статье рассматриваются демократические аспекты отношений в учебных аудиториях и семь основных элементов демократической жизни. Опираясь на идеи П. Фрейре, показано, что накопительная концепция образования отличается от освобождающего образования тем, что предполагает аналитические способы мышления в отношении событий, происходящих с учениками и студентами в учебных заведениях. Утверждается, что накопительная форма образования ведет к формированию рабской зависимости, несовместимой с демократией. Примеры уроков, содержавшие элементы освобождающего образования, предлагаются в качестве одной из форм преподавания для подготовки молодежи к вступлению во взрослый мир с демократическими традициями. | ua |
dc.description.abstract | This paper considers democratic aspects of classrooms and seven foundational elements of democratic life. Following the work of Paulo Freire, a banking concept of education is distinguished from a liberatory education as an analytic means of thinking about what happens to pupils and students in schools. It is argued that the banking form of education is a type of slavery that is antithetical to educating for democracy. Examples of lessons that are more liberatory in nature are provided as one means of teaching to ensure young people enter the adult world with democratic habits. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | особистісно-орієнтована освіта | ua |
dc.subject | демократія | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | личностно-ориентированное образование | ua |
dc.subject | демократия | ua |
dc.subject | образование | ua |
dc.subject | personality-oriented education | ua |
dc.subject | democracy | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.title | Американська перспектива щодо особистісно-орієнтованої освіти | ua |
dc.type | Article | ua |