Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Людиноцентристська парадигма як інструмент ефективної інтернаціоналізації в галузі освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Курбатов, Сергій
dc.date.accessioned 2017-02-10T07:41:27Z
dc.date.available 2017-02-10T07:41:27Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Курбатов, Сергій. Людиноцентристська парадигма як інструмент ефективної інтернаціоналізації в галузі освіти / С. Курбатов // Філософія освіти : Науковий часопис. - 2010. - № 1/2. - С. 115-122 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12682
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду проблеми оптимізації крос-культурних зв`язків та знаходженню успішної інтертексті людиноцентристської парадигми. Автор аналізує основні підходи до визначення інтернаціоналізації в сучасній англомовній літературі та її структурні складові, що використовуються при розробці вітчизняних та міжнародних університетських рейтингів, та приходить до висновку, що принципи людиноцентризму є запорукою ефективної інтернаціоналізації в сучасних умовах та фактично формують її реальне філософське та світоглядне підґрунтя. ua
dc.description.abstract Статья посвящена оценке перспектив использования человекоцентристкой парадигмы в качестве инструмента успешной интернационализации процесса обучения. Автор анализирует основные подходы к определению интернационализации в современной англоязычной литературе, а также её структурные составляющие, используемые при разработке международных и украинских университетских рейтингов, и приходит к выводу, что принципы человекоцентризма формируют предпосылки для эффективной интернационализации в условиях современности. ua
dc.description.abstract The paper is devoted to evaluation of perspectives of using humanocentric paradigm as a tool for successful internalization of teaching and learning process. The author analyses the main approaches for understanding of internationalization in contemporary Western literature and also what indicators are used for evaluation of the level of internationalization in the main University rankings. As a conclusion Sergiy Kurbatov mentioned that humanocentric principles establish a solid background for successful internationalization in current situation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject людиноцентристська парадигма ua
dc.subject человекоцентристкая парадигмf ua
dc.subject humanocentric paradigm ua
dc.subject інтернаціоналізація ua
dc.subject интернационализация ua
dc.subject internalization ua
dc.subject освіта ua
dc.subject образование ua
dc.subject education ua
dc.title Людиноцентристська парадигма як інструмент ефективної інтернаціоналізації в галузі освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу