ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Курбатов, Сергій | |
dc.date.accessioned | 2017-02-10T07:41:27Z | |
dc.date.available | 2017-02-10T07:41:27Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Курбатов, Сергій. Людиноцентристська парадигма як інструмент ефективної інтернаціоналізації в галузі освіти / С. Курбатов // Філософія освіти : Науковий часопис. - 2010. - № 1/2. - С. 115-122 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12682 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду проблеми оптимізації крос-культурних зв`язків та знаходженню успішної інтертексті людиноцентристської парадигми. Автор аналізує основні підходи до визначення інтернаціоналізації в сучасній англомовній літературі та її структурні складові, що використовуються при розробці вітчизняних та міжнародних університетських рейтингів, та приходить до висновку, що принципи людиноцентризму є запорукою ефективної інтернаціоналізації в сучасних умовах та фактично формують її реальне філософське та світоглядне підґрунтя. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена оценке перспектив использования человекоцентристкой парадигмы в качестве инструмента успешной интернационализации процесса обучения. Автор анализирует основные подходы к определению интернационализации в современной англоязычной литературе, а также её структурные составляющие, используемые при разработке международных и украинских университетских рейтингов, и приходит к выводу, что принципы человекоцентризма формируют предпосылки для эффективной интернационализации в условиях современности. | ua |
dc.description.abstract | The paper is devoted to evaluation of perspectives of using humanocentric paradigm as a tool for successful internalization of teaching and learning process. The author analyses the main approaches for understanding of internationalization in contemporary Western literature and also what indicators are used for evaluation of the level of internationalization in the main University rankings. As a conclusion Sergiy Kurbatov mentioned that humanocentric principles establish a solid background for successful internationalization in current situation. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | людиноцентристська парадигма | ua |
dc.subject | человекоцентристкая парадигмf | ua |
dc.subject | humanocentric paradigm | ua |
dc.subject | інтернаціоналізація | ua |
dc.subject | интернационализация | ua |
dc.subject | internalization | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | образование | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.title | Людиноцентристська парадигма як інструмент ефективної інтернаціоналізації в галузі освіти | ua |
dc.type | Article | ua |