Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оволодіння сценарно-режисерськими технологіями дозвіллєвої діяльності як проблема професійно-творчої підготовки фахівців соціальної сфери

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Годлевська, А. І.
dc.date.accessioned 2017-01-27T08:26:37Z
dc.date.available 2017-01-27T08:26:37Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Годлевська А. І. Оволодіння сценарно-режисерськими технологіями дозвіллєвої діяльності як проблема професійно-творчої підготовки фахівців соціальної сфери / А. І. Годлевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 20. - C. 134-142 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12602
dc.description.abstract В статті аналізуються проблеми якісної професійно-творчої підготовки майбутнього соціального педагога через оволодіння ним технологіями організації й проведення культурно-дозвіллєвої діяльності; зокрема, оволодіння студентами сценарно-режисерськими технологіями культурно-дозвіллєвої діяльності у процесі підготовки до професійної соціально-педагогічної діяльності; залежність ефективності суспільного впливу культурно-дозвіллєвої діяльності на формування підростаючої особистості від уміння і здібностей фахівців соціальної сфери створювати сценарії на різноманітну тематику різних за жанром та формою заходів культурно-дозвіллєвої діяльності і від знання ними основ сценарно- режисерської роботи. Розглядаються питання: драматургічного впливу на організацію і проведення культурно-дозвіллєвої діяльності дітей і молоді; специфіки сюжетно-композиційної побудови розгляду соціальної проблеми через створення сценарію (як художньої форми вираження свого роду створеного літературного твору). При виявленні специфіки професійної діяльності соціального педагога у культурно-дозвіллєвій сфері визначаються функції соціального педагога як педагога-сценариста, драматурга, режисера-постановника, організатора колективів. ua
dc.description.abstract В статье анализируются проблемы качественной профессионально- творческой подготовки будущего социального педагога через овладение им технологиями организации и проведения культурно-досуговой деятельности; а именно, овладение студентами сценарно-режиссерскими технологиями культурно-досуговой деятельности в процессе подготовки их до профессиональной социально-педагогической деятельности; зависимость эффективности общественного влияния культурно-досуговой деятельности на формирование подрастающей личности от умений и способностей специалистов социальной сферы создавать сценарии на разнообразную тематику разных за жанром и формой мероприятий культурно-досуговой деятельности и от знаний ими сценарно-режиссерской работы. Рассматриваются вопросы: драматургического влияния на организацию и проведение культурно-досуговой деятельности детей и молодежи; специфики сюжетно-композиционное строение рассматривания социальной проблемы через создание сценария (как художественной формы выражения своего рода созданного литературного произведения). При выявлении специфики профессиональной деятельности социального педагога у культурно-досуговой сферы определяются функции социального педагога как педагога-сценариста, драматурга, режиссера-постановщика, организатора коллективов. ua
dc.description.abstract In the article it is given the analyze of the problems of high-quality professional and creative training of future social teacher which masters the technologies through the organization and carrying out cultural and leisure activity: The students master scenario and director's bases of cultural and leisure activity technology in the course of preparation to professional social and pedagogical activity. The efficiency of public influences of cultural and leisure activity on formation of the growing-up personality depends on skills and abilities of the social sphere experts. These experts have to be able to create the scenarios on various subjects of different genre and form of cultural and leisure activity. It is considered the following questions: the dramaturgic influence on the organization and carrying out cultural and leisure activity of children and youth; the subject and composite structure specifics of examining of a social problem through the scenario creation (as art expression form of created literary work). The functions of the social teacher as teacher-screenwriter, as playwright, as production director, as organizer of collectives are defined at detection of professional activity specifics of the social teacher at the cultural and leisure sphere. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійно-творча підготовка майбутнього соціального педагога ua
dc.subject соціальний педагог ua
dc.subject технології організації й проведення культурно-дозвіллєвої діяльності ua
dc.subject сценарно-режисерські основи технології культурно-дозвіллєвої діяльності ua
dc.subject профессионально-творческая подготовка будущего социального педагога ua
dc.subject социальный педагог ua
dc.subject технологии организации и проведения культурно-досуговой деятельности ua
dc.subject сценарно-режиссерские основы технологии культурно-досуговой деятельности ua
dc.subject professional and creative training of future social teacher ua
dc.subject social teacher ua
dc.subject technologies of the organization and carrying out cultural and leisure activity ua
dc.subject scenario and director's bases of cultural and leisure technology activity ua
dc.subject.classification 378.013.42 ua
dc.title Оволодіння сценарно-режисерськими технологіями дозвіллєвої діяльності як проблема професійно-творчої підготовки фахівців соціальної сфери ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу