Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні аспекти профілактичної роботи з типологічними групами важковиховуваних підлітків

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вольнова, Л. М.
dc.date.accessioned 2017-01-27T08:25:38Z
dc.date.available 2017-01-27T08:25:38Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Вольнова Л. М. Психолого-педагогічні аспекти профілактичної роботи з типологічними групами важковиховуваних підлітків / Л. М. Вольнова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. - Вип. 20. - C. 125-134 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12601
dc.description.abstract Описано етапи психолого-педагогічної роботи з важковиховуваними підлітками у школі, починаючи від їх первинного виявлення (початковий етап – стадія інформованості про проблеми підлітка, стадія розуміння проблем підлітка, пошуково-формувальна стадія; основний етап – реконструювальна і реабілітаційна стадії). Охарактеризовано зміст діагностичної роботи з важковиховуваними за визначеними етапами. Розкриті напрями профілактичної роботи: виділення груп підлітків, яких можна вважати важковиховуваними («вразливі», «конфліктні», «самовпевнені»); диференціація профілактично-виховного процесу; практична профілактична робота з типологічними групами важковиховуваних підлітків. Наведені приклади профілактичної роботи з представниками окремих типологічних груп важковиховуваних підлітків. ua
dc.description.abstract Описаны этапы психолого-педагогической работы с трудновоспитуемыми подростками в школе, начиная от их первичного обнаружения (начальный этап – стадия информированности о проблемах подростка, стадия понимания проблем ребенка, поисково-формирующая стадия; основной этап – реконструктивная и реабилитационная стадии). Охарактеризовано содержание диагностической работы с трудновоспитуемыми по определенным этапам. Раскрыты направления профилактической работы: выделение групп подростков, которых можно считать трудновоспитуемыми («уязвимые», «конфликтные», «самоуверенные»); дифференциация профилактически-воспитательного процесса; практическая профилактическая работа с типологическими группами трудновоспитуемых подростков. Приведенные примеры профилактической работы с представителями отдельных типологических групп трудновоспитуемых подростков. ua
dc.description.abstract The stages of psychological and pedagogical work with awkward teenagers in the school since their initial detection are described (the initial stage – stage of awareness of problems of teen, stage of understanding of problems of teenager, searching-forming stage; basic stage – the stages of reconstruction and rehabilitation). The content of the diagnostic work with difficult children at certain stages are characterized. Direction of preventive work are disclosed: the selection of groups of teenagers who can be considered an awkward children («impressionable», «conflict», «arrogant»); differentiation of preventive and educational process; practical preventive work with an awkward teenagers’ typological groups. Examples of preventive work with representatives of individual typological groups’ awkward teenagers are given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject підлітки ua
dc.subject важковиховувані ua
dc.subject психолого-педагогічна робота ua
dc.subject подростки ua
dc.subject трудновоспитуемы ua
dc.subject психолого- педагогическая работа ua
dc.subject teenager ua
dc.subject an awkward teenagers ua
dc.subject psychological and pedagogical work ua
dc.subject.classification 37.013.42 : 376.58 (075.8) ua
dc.title Психолого-педагогічні аспекти профілактичної роботи з типологічними групами важковиховуваних підлітків ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу