Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психолого-педагогічні аспекти профілактичної роботи з типологічними групами важковиховуваних підлітків

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Вольнова, Л. М.
dc.date.accessioned 2017-01-27T08:25:38Z
dc.date.available 2017-01-27T08:25:38Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Вольнова Л. М. Психолого-педагогічні аспекти профілактичної роботи з типологічними групами важковиховуваних підлітків / Л. М. Вольнова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. - Вип. 20. - C. 125-134 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12601
dc.description.abstract Описано етапи психолого-педагогічної роботи з важковиховуваними підлітками у школі, починаючи від їх первинного виявлення (початковий етап – стадія інформованості про проблеми підлітка, стадія розуміння проблем підлітка, пошуково-формувальна стадія; основний етап – реконструювальна і реабілітаційна стадії). Охарактеризовано зміст діагностичної роботи з важковиховуваними за визначеними етапами. Розкриті напрями профілактичної роботи: виділення груп підлітків, яких можна вважати важковиховуваними («вразливі», «конфліктні», «самовпевнені»); диференціація профілактично-виховного процесу; практична профілактична робота з типологічними групами важковиховуваних підлітків. Наведені приклади профілактичної роботи з представниками окремих типологічних груп важковиховуваних підлітків. ua
dc.description.abstract Описаны этапы психолого-педагогической работы с трудновоспитуемыми подростками в школе, начиная от их первичного обнаружения (начальный этап – стадия информированности о проблемах подростка, стадия понимания проблем ребенка, поисково-формирующая стадия; основной этап – реконструктивная и реабилитационная стадии). Охарактеризовано содержание диагностической работы с трудновоспитуемыми по определенным этапам. Раскрыты направления профилактической работы: выделение групп подростков, которых можно считать трудновоспитуемыми («уязвимые», «конфликтные», «самоуверенные»); дифференциация профилактически-воспитательного процесса; практическая профилактическая работа с типологическими группами трудновоспитуемых подростков. Приведенные примеры профилактической работы с представителями отдельных типологических групп трудновоспитуемых подростков. ua
dc.description.abstract The stages of psychological and pedagogical work with awkward teenagers in the school since their initial detection are described (the initial stage – stage of awareness of problems of teen, stage of understanding of problems of teenager, searching-forming stage; basic stage – the stages of reconstruction and rehabilitation). The content of the diagnostic work with difficult children at certain stages are characterized. Direction of preventive work are disclosed: the selection of groups of teenagers who can be considered an awkward children («impressionable», «conflict», «arrogant»); differentiation of preventive and educational process; practical preventive work with an awkward teenagers’ typological groups. Examples of preventive work with representatives of individual typological groups’ awkward teenagers are given. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject підлітки ua
dc.subject важковиховувані ua
dc.subject психолого-педагогічна робота ua
dc.subject подростки ua
dc.subject трудновоспитуемы ua
dc.subject психолого- педагогическая работа ua
dc.subject teenager ua
dc.subject an awkward teenagers ua
dc.subject psychological and pedagogical work ua
dc.subject.classification 37.013.42 : 376.58 (075.8) ua
dc.title Психолого-педагогічні аспекти профілактичної роботи з типологічними групами важковиховуваних підлітків ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics