Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підвищення рівня емоційної саморегуляції педагога шляхом оволодіння саногенним типом мислення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевчишена, О. В.
dc.date.accessioned 2017-01-26T14:07:06Z
dc.date.available 2017-01-26T14:07:06Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Шевчишена О. В. Підвищення рівня емоційної саморегуляції педагога шляхом оволодіння саногенним типом мислення / О. В. Шевчишена // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015.- Вип. 20. - C. 187-197 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12585
dc.description.abstract Стаття присвячується теоретичному дослідженню емоційної саморегуляції педагога та її впливу на вирішення вчителем педагогічних задач. Досліджено розвиток емоційної саморегуляції сучасного вчителя шляхом апробації соціально-просвітницького тренінгу з розвитку ссаногенного (позитивного) мислення педагога. Доведено, що цілеспрямована робота з вчителями, яка стосується підвищення емоційної саморегуляції з використанням засобів соціально- просвітницького тренінгу з розвитку саногенного мислення, сприяє виробленню в них здатності досягати високого рівня суб’єктивного контролю у різноманітних професійно-педагогічних ситуаціях і демонструвати виважені емоційні реакції на виникаючі життєві і професійні обставини. ua
dc.description.abstract Статья посвящается теоретическому исследованию эмоциональной саморегуляции педагога и ее влиянию на решение учителем педагогических задач. Исследовано развитие эмоциональной саморегуляции современного учителя путем апробации социально-просветительского тренинга с развития саногенного (позитивого) мышления педагога. Доказано, что целенаправленная работа с учителями, касающаяся повишения уровня эмоциональной саморегуляции с использованием средств социально-просветительского тренинга с развития саногенного мышления, способствует выработке у них способности достичь высокого уровня субъективного контроля у разнообразных профессионально-педагогических ситуациях и демонстрировать уравновешенные эмоциональные реакции на возникающие жизненные и профессиональные обстоятельства. ua
dc.description.abstract The article deals with the theoretical investigation of a teacher’s emotional self-control and its influence on solving educational problems of a teacher. The author studied the development of emotional self-regulation of a modern teacher by means of testing socio - educational training on sanohennym( positive) thinking of a teacher. It was proved that purposeful work of teachers concerning emotional selfimprovement with the use of socio-educational training of sanohennym (positive) thinking, helps to produce in them the ability to achieve a high level of subjective control in various professional and educational situations and demonstrate balanced emotional responses to emerging life and professional circumstances. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject емоційна саморегуляція вчителя ua
dc.subject позитивне та негативне мислення педагога ua
dc.subject професійно-педагогічні ситуації ua
dc.subject эмоциональная саморегуляция учителя ua
dc.subject позитивное и негативное мышление педагога ua
dc.subject профессионально-педагогические ситуации ua
dc.subject emotional self-regulation of a teacher ua
dc.subject positive and negative thinking of a teacher ua
dc.subject vocational and educational situations ua
dc.subject.classification 159.9:613.8 ua
dc.title Підвищення рівня емоційної саморегуляції педагога шляхом оволодіння саногенним типом мислення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу