Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Підвищення рівня емоційної саморегуляції педагога шляхом оволодіння саногенним типом мислення

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шевчишена, О. В.
dc.date.accessioned 2017-01-26T14:07:06Z
dc.date.available 2017-01-26T14:07:06Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Шевчишена О. В. Підвищення рівня емоційної саморегуляції педагога шляхом оволодіння саногенним типом мислення / О. В. Шевчишена // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015.- Вип. 20. - C. 187-197 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12585
dc.description.abstract Стаття присвячується теоретичному дослідженню емоційної саморегуляції педагога та її впливу на вирішення вчителем педагогічних задач. Досліджено розвиток емоційної саморегуляції сучасного вчителя шляхом апробації соціально-просвітницького тренінгу з розвитку ссаногенного (позитивного) мислення педагога. Доведено, що цілеспрямована робота з вчителями, яка стосується підвищення емоційної саморегуляції з використанням засобів соціально- просвітницького тренінгу з розвитку саногенного мислення, сприяє виробленню в них здатності досягати високого рівня суб’єктивного контролю у різноманітних професійно-педагогічних ситуаціях і демонструвати виважені емоційні реакції на виникаючі життєві і професійні обставини. ua
dc.description.abstract Статья посвящается теоретическому исследованию эмоциональной саморегуляции педагога и ее влиянию на решение учителем педагогических задач. Исследовано развитие эмоциональной саморегуляции современного учителя путем апробации социально-просветительского тренинга с развития саногенного (позитивого) мышления педагога. Доказано, что целенаправленная работа с учителями, касающаяся повишения уровня эмоциональной саморегуляции с использованием средств социально-просветительского тренинга с развития саногенного мышления, способствует выработке у них способности достичь высокого уровня субъективного контроля у разнообразных профессионально-педагогических ситуациях и демонстрировать уравновешенные эмоциональные реакции на возникающие жизненные и профессиональные обстоятельства. ua
dc.description.abstract The article deals with the theoretical investigation of a teacher’s emotional self-control and its influence on solving educational problems of a teacher. The author studied the development of emotional self-regulation of a modern teacher by means of testing socio - educational training on sanohennym( positive) thinking of a teacher. It was proved that purposeful work of teachers concerning emotional selfimprovement with the use of socio-educational training of sanohennym (positive) thinking, helps to produce in them the ability to achieve a high level of subjective control in various professional and educational situations and demonstrate balanced emotional responses to emerging life and professional circumstances. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject емоційна саморегуляція вчителя ua
dc.subject позитивне та негативне мислення педагога ua
dc.subject професійно-педагогічні ситуації ua
dc.subject эмоциональная саморегуляция учителя ua
dc.subject позитивное и негативное мышление педагога ua
dc.subject профессионально-педагогические ситуации ua
dc.subject emotional self-regulation of a teacher ua
dc.subject positive and negative thinking of a teacher ua
dc.subject vocational and educational situations ua
dc.subject.classification 159.9:613.8 ua
dc.title Підвищення рівня емоційної саморегуляції педагога шляхом оволодіння саногенним типом мислення ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics