ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Короткова, Р. І. | |
dc.date.accessioned | 2017-01-23T09:54:46Z | |
dc.date.available | 2017-01-23T09:54:46Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Короткова Р. І. Особливості формування режисерських знань та умінь у майбутніх соціальних педагогів як керівників театральних колективів / Р. І. Короткова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 20. - C. 41-47 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12543 | |
dc.description.abstract | У представленому матеріалі розглянуто особливості формування якостей, знань та вмінь майбутнього соціального педагога у роботі з театральним колективом як режисера-організатора сценічної дії. Режисура розглядається як організація людської долі у просторі та в часі й завжди у конкретному прояві. Головною метою діяльності режисера є створення єдності колективу, творчої атмосфери завдяки демократичному стилю керування. Головна функція режисера – творча організація взаємодії між акторами з метою створення гармонійної єдності, що підпорядковується обумовленому ідейно-художньому задуму. Тому майбутньому соціальному педагогу-режисеру необхідно володіти такими навичками та уміннями, як творча спостережливість, творча фантазія та уява завдяки чому відбувається процес образного мислення. | ua |
dc.description.abstract | В представленном материале рассматриваются особенности формирования способностей, знаний и умений будущего социального педагога в работе с театральным коллективом как режиссера - организатора сценического действия. Режиссура рассматривается как организация человеческой судьбы в пространстве, во времени и всегда в конкретном проявлении. Главной целью деятельности режиссера есть создание в коллективе единства, творческой атмосферы благодаря демократическому стилю руководства. Главная функция режиссера – творческая организация взаимодействия между актерами с целью создания гармонического единства, которое подчинено обусловленному идейно- художественному замыслу. Поэтому будущему социальному педагогу- режиссеру необходимо владеть такими навыками и умениями, как творческая наблюдательность, творческая фантазия и представление благодаря чему происходит процесс образного мышления. | ua |
dc.description.abstract | The materials presented Features of skills, knowledge and abilities of future social workers to work with theater companies as a director - organizer of the stage action. Directing is regarded as the organization human destiny in space and in time and always in a particular manifestation. The main goal of the Director is to create unity of collective, creative atmosphere thanks to a democratic style of management Main function of the producer – creative organization of interaction between actors with the aim of creating a harmonious unity that obeys a specified ideological and artistic plan. So future social teacher-Director must possess the following skills and skills as a creative power of observation, creative fantasy and imagination due to the process of imaginative thinking. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | режисерське мистецтво | ua |
dc.subject | елементи сценічної грамоти | ua |
dc.subject | художня цілісність вистави | ua |
dc.subject | режиссерское искусство | ua |
dc.subject | элементы сценической грамоты | ua |
dc.subject | художественная целостность спектакля | ua |
dc.subject | art director | ua |
dc.subject | scenic elements literacy | ua |
dc.subject | artistic integrity of the performance | ua |
dc.subject.classification | 37018.4:37.01342 | ua |
dc.title | Особливості формування режисерських знань та умінь у майбутніх соціальних педагогів як керівників театральних колективів | ua |
dc.type | Article | ua |