Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бутриновська, У. П.
dc.date.accessioned 2017-01-23T09:46:33Z
dc.date.available 2017-01-23T09:46:33Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бутриновська У. П. Теоретичні підходи до вивчення соціального досвіду / У. П. Бутриновська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015.- Вип. 20. - C. 10-18 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12539
dc.description.abstract За результатами теоретичного аналізу наукових джерел розкрито теоретичний аспект поняття «соціальний досвід». Визначено, що соціальний досвід — це результат пізнавальної і практичної діяльності особистості, що виражається в синтезі знань про соціальну дійсність, досвіду виконання способів діяльності, досвіду емоційних відносин. Під «набуттям соціального досвіду» ми розуміємо процес, спрямований на пізнання соціальних норм за допомогою сприйняття, осмислення,емоційного переживання й усвідомлення необхідності відповідати їм та втілювати їх у своїй поведінці. ua
dc.description.abstract По результатам теоретического анализа научных источников раскрыт теоретический аспект понятия «социальный опыт». Определено,что социальный опыт — это результат познавательной и практической деятельности личности, выражающийся в синтезе знаний о социальной действительности, опыта выполнения способов деятельности, опыта эмоциональных отношений. При этом под «приобретением соціального опыта» мы понимаем процесс, направленный на познание существующих в обществе социальных норм посредством восприятия, осмысления,эмоционального переживания и осознания необходимости соответствовать им и воплощать их в своем поведении. ua
dc.description.abstract The article, based on a theoretical analysis of scientific literature, deals with the problem of formation of adolescents’ social experience. Having considered psychological and pedagogical studies on the issue, the author has concluded that the formation of social experience in extracurricular institutions is still insufficiently developed. Social experience is found out to be a product of socialization. In addition, a theoretical aspect of the concept «social experience» is disclosed. Social experience is determined to be the result of cognitive and practical activities of the individual, manifested in the synthesis of knowledge about the social reality,experiences of performing the methods of activity, experiences of emotional relationships. At the same time, under the «acquisition of social experience» is meant a process aimed at perception of social norms and awareness of the need to meet them and to implement them in one’s behavior. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальний досвід ua
dc.subject набуття соціального досвіду ua
dc.subject позашкільні навчальні заклад ua
dc.subject социальный опыт ua
dc.subject приобретение социального опыта ua
dc.subject внешкольные учебные заведения ua
dc.subject social experience ua
dc.subject gaining social experience ua
dc.subject extracurricular education ua
dc.subject.classification 37.013. 42 ua
dc.title Теоретичні підходи до вивчення соціального досвіду ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу