У статті обговорюється питання про перехід від традиційної системи професійної
підготовки вчителів технологій в умови педагогічних університетів до підготовки фахівців як
педагогічного, так і техніко-технологічного, економічного профілів в науково-навчальних
комплексах, в яких забезпечується крізна технічна підготовка молоді, починаючи з робочих
професій і закінчуючи підготовкою магістрів.
In the article a question comes into question about transition from the traditional system of
professional preparation of teachers of technologies in the terms of pedagogical universities to
preparations of specialists both pedagogical and технико-technological, economic types in cientificallyeducational
complexes through technical preparation of young people is provided in which, since working
professions and concluding by preparation of master’s degrees.
В статье обсуждается вопрос о переходе от традиционной системы профессиональной
подготовки учителей технологий в условия педагогических университетов к подготовки
специалистов как педагогического, так и технико-технологического, экономического профилей в
научно-учебного комплексах, в которых обеспечивается сквозная техническая подготовка
молодежи, начиная с рабочих профессий и заканчивая подготовкой магистров.