Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волинець, О.О.
dc.date.accessioned 2017-01-14T12:50:35Z
dc.date.available 2017-01-14T12:50:35Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Волинець О.О. Реклама в контексті комунікації масової культури / О.О. Волинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія: [зб. наукових праць] / ред. рада: В. П. Андрущенко (голова). – К.: Видавництвово НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 29 (41). – C. 73-79 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12439
dc.description.abstract В статті надається аналіз рекламної діяльності як комунікативного феномену в контексті масової культури. Визначаються висхідні комунікативні константи прагматики реклами – діалог і розсіювання. ua
dc.description.abstract В статье дается анализ рекламной деятельности как коммуникативного феномена в контексте массовой культуры. Определяются исходные коммуникативные константы прагматики рекламы - диалог и рассеяния. ua
dc.description.abstract In the article the analysis of publicity activity is given as the communicative phenomenon in the context of mass culture. Ascending communicative constants are determined advertising pragmatists are a dialog and dispersion. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject реклама ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject діалог ua
dc.subject реклама ua
dc.subject коммуникация ua
dc.subject диалог ua
dc.subject advertising ua
dc.subject communication ua
dc.subject dialog ua
dc.title Реклама в контексті комунікації масової культури ua
dc.title.alternative An advertisement is in the context of communication of mass culture ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу