Навчальний посібник спрямований на розкриття теоретичних і практичних основ
психосоціальної роботи із кризовою особистістю. Здійснені узагальнення щодо сутності
критичних і кризових ситуацій, їх типології, характерних особливостей кризових станів та
специфіки їх переживання особистістю дозволять студентам і практикуючим соціальним
педагогам/працівникам підвищити рівень своєї обізнаності з означеною сукупністю питань.
Представлена методологія кризової психосоціальної допомоги (зміст, стратегії, напрями,
форми і методи) сприятиме формуванню у них готовності вирішувати типові задачі у сфері
здійснення професійної допомагаючої діяльності.
Суттєвою особливістю навчального посібника є представлення низки практичних
рекомендацій, допоміжної літератури та методичного інструментарію (у додатках) щодо
здійснення ефективної психосоціальної допомоги дорослим і дітям у різноманітних життєвих
кризових ситуаціях (криза здоров’я, криза старіння, криза значущих відносин тощо).
Загалом навчальний посібник побудований таким чином, щоб допомогти майбутнім і
практикуючим соціальним педагогам/працівникам оперативно використовувати
запропоновані матеріали не тільки з навчальною метою, але й на практиці.
In the book the theoretical and practical foundations of psychosocial work with the person in crisis presented. The essence of crisis situations, it's typology, characteristics and experiences of crisis conditions described.
Content, strategy, directions, forms and methods of crisis psychosocial assistance to adults and children analyzed.