ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Савченко, К.Ю.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2012-09-02T17:21:26Z | |
dc.date.available | 2012-09-02T17:21:26Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Савченко К.Ю. Модель підготовки майбутніх вчителів до формування професійної компетентності засобами педагогічних ситуацій / К.Ю. Савченко / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 31 : збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – C. 222-227 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1228 | |
dc.description.abstract | В статі розглянуто проблеми побудови моделі підготовки майбутніх вчителів до формування професійної компетентності засобами педагогічних ситуацій. Визначили структуру професійної компетентності, складові та рівні. Визначили етапи моделювання педагогічних ситуацій на заняттях з педагогічних дисциплін. Показана поетапна модель формування професійної компетентності майбутніх вчителів. | ru_RU |
dc.description.abstract | In article problems of construction of model of preparation of the future teachers to formation of professional competence by means of pedagogical situations are considered. It is defined structure of professional competence, components and levels. Stages of modeling of pedagogical situations on employment on pedagogical disciplines are considered. The stage-by-stage model of formation of professional competence of the future teachers is shown. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | модель | ru_RU |
dc.subject | професійна компетентність | ru_RU |
dc.subject | компоненти | ru_RU |
dc.subject | model | ru_RU |
dc.subject | professional competence | ru_RU |
dc.subject | components | ru_RU |
dc.title | Модель підготовки майбутніх вчителів до формування професійної компетентності засобами педагогічних ситуацій | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |