ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравець, Ніна Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2016-12-27T10:51:39Z | |
dc.date.available | 2016-12-27T10:51:39Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Кравець Н.П. Здоров’язберігальний режим та читацька діяльність розумово відсталих учнів на уроках літератури. / Кравець Н.П. // Дискурс здоров’я в освіті: філософія, педагогіка, антропологія, психологія: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна (16–17 вересня 2016 р.): в 3 т. / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Комунальний вищий навчальний заклад «Вінницька академія неперервної освіти», Міжнародна академія екології і здоров’я, м. Вільнюс, Латвія, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького; за заг. ред. М.Б. Євтуха та В.М. Федорця. – Вінниця: ТОВ "Планер" , 2016. – Т. 2. – с. 95-98 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12262 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано особливості фізичного та психічного стану здоров’я розумово відсталих учнів підліткового віку. З метою корекції наявних в учнів порушень здоров’я доведено необхідність застосування на уроках літератури педагогічних технологіїй здоров’язберігального змісту: літературних ігор, діалогових та мультимедійних технологій. | ua |
dc.description.abstract | Проанализированы особенности физического и психического состояния здоровья умственно отсталых учащихся подросткового возраста. С целью коррекции нарушений здоровья в учеников доказана необходимость использования на уроках литературы педагогических технологий здоровьесберегательного содержания, в частности литературных игр, диалоговых и мультимедийных технологий. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вінниця: ТОВ "Планер", 2016 | ua |
dc.subject | здоров’язберігальний режим | ua |
dc.subject | розумово відсталі учні | ua |
dc.subject | здоров’я | ua |
dc.subject | діалогові технології | ua |
dc.subject | літературні ігри | ua |
dc.subject | мультимедійні технології | ua |
dc.subject | умственно отсталые ученики | ua |
dc.subject | здоровье | ua |
dc.subject | здоровьесберегательный режим | ua |
dc.subject | литературные игры | ua |
dc.subject | диалоговые технологии | ua |
dc.subject | мультимедийные технологии | ua |
dc.title | Здоров’язберігальний режим та читацька діяльність розумово відсталих учнів на уроках літератури. | ua |
dc.type | Article | ua |