Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Principles for ensuring continuity in Chinese students’ piano teaching in the system of Ukrainian music-pedagogical education

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Lan Chun Shin
dc.date.accessioned 2016-12-19T08:34:51Z
dc.date.available 2016-12-19T08:34:51Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Lan Chun Shin. Principles for ensuring continuity in Chinese students’ piano teaching in the system of Ukrainian music-pedagogical education / Lan Chun Shin // IntellectualArchive. – Toronto : Shiny Word.Corp. (Canada). – 2016. – November/December. – Vol. 5. – No. 6. – PP. 71-80. ua
dc.identifier.issn 1929-4700
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12117
dc.description 1. Коган Л.Н. Художественная культура и художественное воспитание. / Л.Н.Каган. – М. : Знание, 1979. – 63 с. 2. Лєсовий В.Ю. Організаційно-педагогічні умови адаптації першокурсників до навчання у вищих технічних навчальних закладах : автореф. на здоб. ... канд. пед. наук / В.Ю. Лєсовий. – Вінниця, 2014. – 20 с. 3. Маслоу А.Г. Мотивация и личность / Маслоу А.Г. ; [перевод с англ. А.М.Татлыбаева]. – СПб. : Евразия, 2001. – 478 с. 4. Мозгальова Н.Г. Теорія та методика інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики : автореф. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук. / Н.Г.Мозгальова. – Київ,2012. – 43 с. 5. Петько Л.В. Актуальність формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В.Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ.пед. уні-т імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 33. – С. 128–141. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452 6. Петько Л.В. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки / Л.В.Петько // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – Ч. 3. – С. 57–62. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7445 7. Соціально-педагогічний словник. / за ред. В.В адула. – К. : «Екс Об», 2004, – 304 с. 8. Щолокова О.П. Художньо-естетичне виховання школярів засобами художньої культури : навчальний посібник./ О.П.Щолокова – К. : УДКУ, 1993. – 80 с. 9. Щолокова О.П. Хрестоматія фортепіанних творів українських композиторів [Ноти]. перша частина / О.П.Щолокова ; Н.М.Згурська; Н.М.Строчан. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2007. – 378, [2] с. 10. Pet’ko L.V. Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the conditions of university for students of art specialties / L.V.Pet’ko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 395− 398. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9779 ua
dc.description.abstract Анотація. У статті визначено та обґрунтовано принципи наступності фортепіанного навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України, зокрема принципи адаптації та виконавської самореалізації. Визначено чинники, що впливають на адаптацію першокурсників до умов фортепіанного навчання у ВНЗ: мотивація до навчально-виконавської діяльності, організація навчального процесу у вищому навчальному закладі та самостійна робота студентів у класі фортепіано. ua
dc.description.abstract In the article the principles of continuity and reasonable teaching piano students from China are given. The author stresses on activity of Music teacher performing in the modern school which is not limited music lessons. The preparation and leadership of musical evenings, musical groups working in inculcation these principles are shown. Analysis of psycho-pedagogical and methodological literature is presented. Among some factors of influence on the freshmen for adaptation to the conditions of piano teaching at universities can be noted studying motivation and performing activities, organization of educational process in higher education and independent work of students in the piano class. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Toronto : Shiny Word Corp., Canada ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject адаптація ua
dc.subject виконавська самореалізація ua
dc.subject виконавська діяльність ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject принципи ua
dc.subject китайські студенти ua
dc.subject фортепіанне навчання ua
dc.subject Chinese students ua
dc.subject performance activities ua
dc.subject adaptation ua
dc.subject performing self-realization ua
dc.subject motivation ua
dc.subject learning process ua
dc.subject learning process ua
dc.subject piano teaching ua
dc.subject.classification 786.2:374 ua
dc.title Principles for ensuring continuity in Chinese students’ piano teaching in the system of Ukrainian music-pedagogical education ua
dc.title.alternative Забезпечення наступності фортепіанного навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу