Короткий опис(реферат):
Анотація. У статті визначено та обґрунтовано принципи наступності фортепіанного навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України, зокрема принципи адаптації та виконавської самореалізації. Визначено чинники, що впливають на адаптацію першокурсників до умов фортепіанного навчання у ВНЗ: мотивація до навчально-виконавської діяльності, організація навчального процесу у вищому навчальному закладі та самостійна робота студентів у класі фортепіано.
In the article the principles of continuity and reasonable teaching piano students from China are given. The author stresses on activity of Music teacher performing in the modern school which is not limited music lessons. The preparation and leadership of musical evenings, musical groups working in inculcation these principles are shown. Analysis of psycho-pedagogical and methodological literature is presented. Among some factors of influence on the freshmen for adaptation to the conditions of piano teaching at universities can be noted studying motivation and performing activities, organization of educational process in higher education and independent work of students in the piano class.
Суть розробки, основні результати:
1. Коган Л.Н. Художественная культура и художественное воспитание. / Л.Н.Каган. – М. : Знание, 1979. – 63 с.
2. Лєсовий В.Ю. Організаційно-педагогічні умови адаптації першокурсників до навчання у вищих технічних навчальних закладах : автореф. на здоб. ... канд. пед. наук / В.Ю. Лєсовий. – Вінниця, 2014. – 20 с.
3. Маслоу А.Г. Мотивация и личность / Маслоу А.Г. ; [перевод с англ. А.М.Татлыбаева]. – СПб. : Евразия, 2001. – 478 с.
4. Мозгальова Н.Г. Теорія та методика інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики : автореф. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук. / Н.Г.Мозгальова. – Київ,2012. – 43 с.
5. Петько Л.В. Актуальність формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В.Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ.пед. уні-т імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 33. – С. 128–141. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452
6. Петько Л.В. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки / Л.В.Петько // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – Ч. 3. – С. 57–62.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7445
7. Соціально-педагогічний словник. / за ред. В.В адула. – К. : «Екс Об», 2004, – 304 с.
8. Щолокова О.П. Художньо-естетичне виховання школярів засобами художньої культури : навчальний посібник./ О.П.Щолокова – К. : УДКУ, 1993. – 80 с.
9. Щолокова О.П. Хрестоматія фортепіанних творів українських композиторів [Ноти]. перша частина / О.П.Щолокова ; Н.М.Згурська; Н.М.Строчан. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2007. – 378, [2] с.
10. Pet’ko L.V. Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the conditions of university for students of art specialties / L.V.Pet’ko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 395− 398. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9779