Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Modern views on the problem Piano tone production in the musical-pedagogical literature

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Shcholokova, Olga
dc.contributor.author Wang Xue
dc.date.accessioned 2016-12-19T07:33:54Z
dc.date.available 2016-12-19T07:33:54Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Shcholokova Olga. Modern Views on the problem Piano tone production in the musical-pedagogical literature / Olga Shcholokova, Wang Xue // IntellectualArchive. – Toronto : Shiny Word.Corp. (Canada). – 2016. – November/December. – Vol. 5. – No. 6. – PP. 81-90. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12116
dc.description 1. Браудо И. Артикуляция (О произношении мелодии)/ Исай Александрович Браудо. – Л. : Гос.муз. изд-во, 1961. – 197 с . 2. Бянь Мен. Очерки становления и развития китайской фортепианной культуры/ Мен Бянь. – Пекин : ХуаЮэ. – 1996. – 181 с. 3. Гу Юфей. Фортепианное преподавание. – Наньцзин. – Изд. Педагогического университета Наньцзинь, 2001. − 115 с. 4. Дань Чжан. Детское фортепианное обучение и консультирование/ Чжан Дань. – Пекин, Хуа Юе, 1999. – 198 с. 5. Малинковская А.В. Искусство фортепианного интонирования / А.В. Малинковская. – М., Владос, 2005. – 384 с., 6. Петько Л.В. Актуальність формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В.Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ.пед. уні-т імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 33. – С. 128–141. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452 7. Петько Л.В. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки / Л.В.Петько // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – Ч. 3. – С. 57–62. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7445 8. Петько Л.В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету на основі інтерпретації лінгвостилістичних засобів вірша Мері Ховітт «Павук і Муха» / Л.В.Петько // Теоретична і дидактична філологія : Збірник наукових праць. – Серія «Педагогіка». – Переяслав-Хмельницький : «ФОП Домбровська Я.М.», 2016.– Випуск 22. – С. 51−64. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11286 9. Савшинский С.И. Работа пианиста над музыкальным произведением/ С. И. Савшинский. – М. : Музгиз, 1964. − 189 с. 10. Шульпяков О.Ф. Музыкально-исполнительская техника и художественный образ / О.Ф.Шульпяков. − Л., 1986. − 98 с. 11. Щолокова О.П. Сучасні вимоги до індивідуального навчання в системі фахової підготовки вчителя музики / О.П. Щолокова //Художньо-освітній простір України в контексті новітньої історії. – К., 2007. – С.53−58. 12. Pet’ko L.V. Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the conditions of university for students of art specialties / L.V.Pet’ko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 395−398. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9779 13 Shcholokova Olga. Pedagogical Principles of Young Pupils’ Music Culture Formation in Piano Teaching Process / Olga Shcholokova, Ding Yun // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – No. 6 (November). – Toronto : Shiny Word Corp., 2015. – Р. 160–169. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10143 ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of piano ton production at the initial stage training of younger schoolboys; identified key position of musicians in the field of piano acoustic possibilities, laws and principles of the organization performing the works form, intonation and stylistic peculiarities of execution; emphasizes the importance of instilling in students from the early years of piano learning a taste for the beautiful and full sound, learn to listen to the sound, which is extracted from the instrument to respond to its quality and to achieve the perfect sound. The author stresses that the tone color of a piano note is determined by the volume levels of each of the overtones of a particular string. ua
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемі звуковидобування на початковому етапі фортепіанного навчання молодших школярів; визначено основні позиції педагогів-музикантів стосовно звуко-технічних можливостей фортепіано, використання засобів і прийомів художнього виконання, закономірностей і принципів виконавської організації форми твору, інтонаційно-стильових сторін виконання; розкрито їх дві точки зору, поєднання яких у навчальному процесі стає перспективним шляхом в сучасних умовах музичного навчання учнів спеціалізованих музичних навчальних закладів. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Toronto : Shiny Word.Corp. (Canada) ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject музична педагогіка ua
dc.subject звуковидобування ua
dc.subject звукообразні уявлення ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject інструментальне виконавство ua
dc.subject music pedagogy ua
dc.subject ton production ua
dc.subject music-ton representation ua
dc.subject primary school children ua
dc.subject instrumental performance ua
dc.subject.classification 78.071.4:378 ua
dc.title Modern views on the problem Piano tone production in the musical-pedagogical literature ua
dc.title.alternative Сучасні погляди на проблему фортепіанного звуковидобування в музично-педагогічній літературі ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics