Короткий опис(реферат):
The article deals with the problem of piano ton production at the initial stage training of younger schoolboys; identified key position of musicians in the field of piano acoustic possibilities, laws and principles of the organization performing the works form, intonation and stylistic peculiarities of execution; emphasizes the importance of instilling in students from the early years of piano learning a taste for the beautiful and full sound, learn to listen to the sound, which is extracted from the instrument to respond to its quality and to achieve the perfect sound. The author stresses that the tone color of a piano note is determined by the volume levels of each of the overtones of a particular string.
Статтю присвячено проблемі звуковидобування на початковому етапі фортепіанного навчання молодших школярів; визначено основні позиції педагогів-музикантів стосовно звуко-технічних можливостей фортепіано, використання засобів і прийомів художнього виконання, закономірностей і принципів виконавської організації форми твору, інтонаційно-стильових сторін виконання; розкрито їх дві точки зору, поєднання яких у навчальному процесі стає перспективним шляхом в сучасних умовах музичного навчання учнів спеціалізованих музичних навчальних закладів.
Суть розробки, основні результати:
1. Браудо И. Артикуляция (О произношении мелодии)/ Исай Александрович Браудо. – Л. : Гос.муз. изд-во, 1961. – 197 с .
2. Бянь Мен. Очерки становления и развития китайской фортепианной культуры/ Мен Бянь. – Пекин : ХуаЮэ. – 1996. – 181 с.
3. Гу Юфей. Фортепианное преподавание. – Наньцзин. – Изд. Педагогического университета Наньцзинь, 2001. − 115 с.
4. Дань Чжан. Детское фортепианное обучение и консультирование/ Чжан Дань. – Пекин, Хуа Юе, 1999. – 198 с.
5. Малинковская А.В. Искусство фортепианного интонирования / А.В. Малинковская. – М., Владос, 2005. – 384 с.,
6. Петько Л.В. Актуальність формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В.Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ.пед. уні-т імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 33. – С. 128–141.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452
7. Петько Л.В. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки / Л.В.Петько // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – Ч. 3. – С. 57–62.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7445
8. Петько Л.В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету на основі інтерпретації лінгвостилістичних засобів вірша Мері Ховітт «Павук і Муха» / Л.В.Петько // Теоретична і дидактична філологія : Збірник наукових праць. – Серія «Педагогіка». – Переяслав-Хмельницький : «ФОП Домбровська Я.М.», 2016.– Випуск 22. – С. 51−64. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11286
9. Савшинский С.И. Работа пианиста над музыкальным произведением/ С. И. Савшинский. – М. : Музгиз, 1964. − 189 с.
10. Шульпяков О.Ф. Музыкально-исполнительская техника и художественный образ / О.Ф.Шульпяков. − Л., 1986. − 98 с.
11. Щолокова О.П. Сучасні вимоги до індивідуального навчання в системі фахової
підготовки вчителя музики / О.П. Щолокова //Художньо-освітній простір України в контексті новітньої історії. – К., 2007. – С.53−58.
12. Pet’ko L.V. Formation of professionally oriented foreign language teaching environment
in the conditions of university for students of art specialties / L.V.Pet’ko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 395−398.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9779
13 Shcholokova Olga. Pedagogical Principles of Young Pupils’ Music Culture Formation in Piano Teaching Process / Olga Shcholokova, Ding Yun // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – No. 6 (November). – Toronto : Shiny Word Corp., 2015. – Р. 160–169. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10143