Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Освітній потенціал подкастингу : філософсько–педагогічний аспект

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Страшко, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2016-11-28T10:59:31Z
dc.date.available 2016-11-28T10:59:31Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Страшко І. В. Освітній потенціал подкастингу : філософсько–педагогічний аспект / І. В. Страшко // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : наук. вісник : зб. наук. праць / Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Українська АН. - Київ : Вид-во «Гілея», 2015. - Вип. 103 (12). - С. 268-273. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11897
dc.description.abstract Розглядаються філософсько–педагогічні аспекти використання подкастингу в сучасній мовній освіті. Мета даної публікації – визначити освітній потенціал подкастингу стосовно процесів модернізації системи мовної освіти; проаналізувати його з позицій філософсько–педагогічного підходу; розкрити подкастинг як соціокультурний феномен. Показано, що подкастинг є чинником формування і розвитку особистості, її продуктивних здібностей і соціальних якостей. Він виступає як культурний та цивілізаційний феномен, оскільки є і діяльністю, і освітнім процесом, і елементом соціальної мережевої взаємодії; створює додаткові можливості для активізації участі освітніх суб’єктів в Веб–комунікації та розвитку їх академічної мобільності. ua
dc.description.abstract The article presents the philosophical and pedagogical aspects of the use of podcasting in modern language education. The purpose of this paper is to determine the educational potential of podcasting in relation to the process of language education system modernization; to analyze podcasting from the standpoint of philosophical and pedagogical approaches; to present podcasting as a social and cultural phenomenon. It is revealed that podcasting is a significant factor in personality formation and development, personal productive and social qualities. It functions as a cultural and civilization phenomenon, as it is an activity and an educational process, as well as an element of social network interaction; it creates additional opportunities for enhancing students’ participation in Web communication and the development of their academic mobility. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Гілея ua
dc.subject подкастинг ua
dc.subject подкаст ua
dc.subject подосфера ua
dc.subject філософсько–педагогічний підхід ua
dc.subject соціокультурний феномен ua
dc.subject мережева взаємодія ua
dc.subject мовна освіта ua
dc.subject podcasting ua
dc.subject podcast ua
dc.subject podosphere ua
dc.subject philosophical and pedagogical approaches ua
dc.subject socio–cultural phenomenon ua
dc.subject networking ua
dc.subject language education ua
dc.subject.classification 141.2:37.013.73+372.881.1 ua
dc.title Освітній потенціал подкастингу : філософсько–педагогічний аспект ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics