ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Страшко, Ірина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2016-11-28T10:59:31Z | |
dc.date.available | 2016-11-28T10:59:31Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Страшко І. В. Освітній потенціал подкастингу : філософсько–педагогічний аспект / І. В. Страшко // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : наук. вісник : зб. наук. праць / Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Українська АН. - Київ : Вид-во «Гілея», 2015. - Вип. 103 (12). - С. 268-273. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11897 | |
dc.description.abstract | Розглядаються філософсько–педагогічні аспекти використання подкастингу в сучасній мовній освіті. Мета даної публікації – визначити освітній потенціал подкастингу стосовно процесів модернізації системи мовної освіти; проаналізувати його з позицій філософсько–педагогічного підходу; розкрити подкастинг як соціокультурний феномен. Показано, що подкастинг є чинником формування і розвитку особистості, її продуктивних здібностей і соціальних якостей. Він виступає як культурний та цивілізаційний феномен, оскільки є і діяльністю, і освітнім процесом, і елементом соціальної мережевої взаємодії; створює додаткові можливості для активізації участі освітніх суб’єктів в Веб–комунікації та розвитку їх академічної мобільності. | ua |
dc.description.abstract | The article presents the philosophical and pedagogical aspects of the use of podcasting in modern language education. The purpose of this paper is to determine the educational potential of podcasting in relation to the process of language education system modernization; to analyze podcasting from the standpoint of philosophical and pedagogical approaches; to present podcasting as a social and cultural phenomenon. It is revealed that podcasting is a significant factor in personality formation and development, personal productive and social qualities. It functions as a cultural and civilization phenomenon, as it is an activity and an educational process, as well as an element of social network interaction; it creates additional opportunities for enhancing students’ participation in Web communication and the development of their academic mobility. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Гілея | ua |
dc.subject | подкастинг | ua |
dc.subject | подкаст | ua |
dc.subject | подосфера | ua |
dc.subject | філософсько–педагогічний підхід | ua |
dc.subject | соціокультурний феномен | ua |
dc.subject | мережева взаємодія | ua |
dc.subject | мовна освіта | ua |
dc.subject | podcasting | ua |
dc.subject | podcast | ua |
dc.subject | podosphere | ua |
dc.subject | philosophical and pedagogical approaches | ua |
dc.subject | socio–cultural phenomenon | ua |
dc.subject | networking | ua |
dc.subject | language education | ua |
dc.subject.classification | 141.2:37.013.73+372.881.1 | ua |
dc.title | Освітній потенціал подкастингу : філософсько–педагогічний аспект | ua |
dc.type | Article | ua |