Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kravets, Nina Pavlivna
dc.date.accessioned 2016-11-25T10:07:42Z
dc.date.available 2016-11-25T10:07:42Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Kravets N.P. State of oral monological speech and reading activity pupils’ with mentally retarded (the 7-th form) / N.P.Kravets // Science and practice: Collection of scientific articles. – Thorpe Bowker. Melbourne, Australia, 2016. – P. 270-174. ua
dc.identifier.isbn 978-0-9942661-3-2
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11870
dc.description 1. Выготский Л.С.Собрание сочинений: В 6-ти т. − Т 3. Проблемы развития психики /под ред. А.М. Матюшкина. – М. : Педагогика, 1983. – 368 с. 2. Жинкин Н.И. Речь как проводник информации / Н.И.Жинкин. – М. : Наука, 1982. – 158 с. 3. Ильина С.Ю. Нарушения устной речи умственно отсталых школьников: Теоретико-экспериментальное исследование / С.Ю. Ильина. – СПб : КАРО, 2005. – 240 с. 4. Кравець Н.П. Розвиток мовлення в учнів молодших класів допоміжної школи на уроках читання та української мови: навч.-метод. поc. / Н.П.Кравець. – К. : А.С.К., 1999. – 127 с. 5. Кравець Н.П. Евристичний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями / Н.П.Кравець // Корекційна та соціальна психологія і педагогіка : зб.наук.пр., 2012. – С. 139−148. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11694 6. Кравець Н.П. Використання комп’ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури / Н.П. Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання. 2014. – №1(69). – С. 28−37. 7. Лалаева Р.И. Нарушения устной речи умственно отсталых школьников и способы их коррекции / Р.И. Лалаева. – М. : Просвещение, 2001. – 276 с. 8. Львов М.Р. Методика развития речи младших школьников / М.Р.Львов. – М. : Просвещение, 1985. – 176 с. 9. Петько Л.В. Соціально-комунікативна активність підлітків: теорія і практика [Монографія] / Л.В.Петько. – К. : ВМУРоЛ «Україна». – 2010. – 268 с. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8143 10. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-психологів та дефектологів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальностей: 6.010105 «Корекційна освіта (за нозологіями)», 6.030102 «Психологія», 6.030103 «Практична психологія»: навч. посібник для студентів, магістрантів, аспірантів. – К. : Талком, 2015. – 160 с. 11. Психология подростка: учебник /под ред. А.А. Реана. – СПб : ПРАЙМ-ЕВРОЗНАК, 2007. – 450 с. 12. Свиридович И.А. Развитие связной устной речи у учащихся вспомогательной школы / И.А. Свиридович. – Минск : Изд-во БГПУ им. Максима Танка, 2002. – 36 с. 13. Синиця І.О. Психологія усного мовлення молодших школярів: Монолог. – К. : Рад. школа, 1974. – 138 с. 14. Якубинский Л.П. Избранные работы: Язык и его функционирование / Л.П.Якубинский. – М. : Педагогика, 1986. – 364 с. 15. Kravets N.P. Teaching pupils with mentally retardation to analyses of the literature work as component of reading activity //N.P. Kravets // Economics, management, law : challenges and prospects: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Discovery Publishing House Pvt. Ltd., New Delhi, India, 2016. – P. 201–204. URI htt://enpuir. npu.edu.ua/handle/123456789/10743 16. Kravets N.P. Reading book as effective means to the formation readers’ skills of mentally retarded pupils /. N.P Kravets //Prospects for development of education and science: Collection of scientific articles – Academic Publishing House of the Agricultural University Plovdiv, Bulgaria,2016. – P. 314-317. URI htt://enpuir. npu.edu.ua/handle/123456789/10884 ua
dc.description.abstract У статті розглянуто стан усного монологічного мовлення розумово відсталих учнів сьомого класу. Доведено вплив усного монологічного мовлення на оволодіння уміннями читацької діяльності. ua
dc.description.abstract The article describes the state of oral monological speech and reading activity pupils’ with mentally retarded (the 7-th form). The author describes an influence of the oral monological speaking on reading activity skills of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Thorpe Bowker. Melbourne, Australia ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject monologue speech ua
dc.subject communicative functions ua
dc.subject pupils with mentally retarded ua
dc.subject усне монологічне мовлення ua
dc.subject читацька діяльність ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject учні сьомого класу ua
dc.subject.classification 376. 433.016: 821, 162 ua
dc.title State of oral monological speech and reading activity pupils’ with mentally retarded (the 7-th form) ua
dc.title.alternative Стан усного монологічного мовлення і читацька діяльність розумово відсталих учнів сьомого класу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу