ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Kravets, Nina Pavlivna | |
dc.date.accessioned | 2016-11-25T10:07:42Z | |
dc.date.available | 2016-11-25T10:07:42Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Kravets N.P. State of oral monological speech and reading activity pupils’ with mentally retarded (the 7-th form) / N.P.Kravets // Science and practice: Collection of scientific articles. – Thorpe Bowker. Melbourne, Australia, 2016. – P. 270-174. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-0-9942661-3-2 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11870 | |
dc.description | 1. Выготский Л.С.Собрание сочинений: В 6-ти т. − Т 3. Проблемы развития психики /под ред. А.М. Матюшкина. – М. : Педагогика, 1983. – 368 с. 2. Жинкин Н.И. Речь как проводник информации / Н.И.Жинкин. – М. : Наука, 1982. – 158 с. 3. Ильина С.Ю. Нарушения устной речи умственно отсталых школьников: Теоретико-экспериментальное исследование / С.Ю. Ильина. – СПб : КАРО, 2005. – 240 с. 4. Кравець Н.П. Розвиток мовлення в учнів молодших класів допоміжної школи на уроках читання та української мови: навч.-метод. поc. / Н.П.Кравець. – К. : А.С.К., 1999. – 127 с. 5. Кравець Н.П. Евристичний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями / Н.П.Кравець // Корекційна та соціальна психологія і педагогіка : зб.наук.пр., 2012. – С. 139−148. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11694 6. Кравець Н.П. Використання комп’ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури / Н.П. Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання. 2014. – №1(69). – С. 28−37. 7. Лалаева Р.И. Нарушения устной речи умственно отсталых школьников и способы их коррекции / Р.И. Лалаева. – М. : Просвещение, 2001. – 276 с. 8. Львов М.Р. Методика развития речи младших школьников / М.Р.Львов. – М. : Просвещение, 1985. – 176 с. 9. Петько Л.В. Соціально-комунікативна активність підлітків: теорія і практика [Монографія] / Л.В.Петько. – К. : ВМУРоЛ «Україна». – 2010. – 268 с. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8143 10. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-психологів та дефектологів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальностей: 6.010105 «Корекційна освіта (за нозологіями)», 6.030102 «Психологія», 6.030103 «Практична психологія»: навч. посібник для студентів, магістрантів, аспірантів. – К. : Талком, 2015. – 160 с. 11. Психология подростка: учебник /под ред. А.А. Реана. – СПб : ПРАЙМ-ЕВРОЗНАК, 2007. – 450 с. 12. Свиридович И.А. Развитие связной устной речи у учащихся вспомогательной школы / И.А. Свиридович. – Минск : Изд-во БГПУ им. Максима Танка, 2002. – 36 с. 13. Синиця І.О. Психологія усного мовлення молодших школярів: Монолог. – К. : Рад. школа, 1974. – 138 с. 14. Якубинский Л.П. Избранные работы: Язык и его функционирование / Л.П.Якубинский. – М. : Педагогика, 1986. – 364 с. 15. Kravets N.P. Teaching pupils with mentally retardation to analyses of the literature work as component of reading activity //N.P. Kravets // Economics, management, law : challenges and prospects: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Discovery Publishing House Pvt. Ltd., New Delhi, India, 2016. – P. 201–204. URI htt://enpuir. npu.edu.ua/handle/123456789/10743 16. Kravets N.P. Reading book as effective means to the formation readers’ skills of mentally retarded pupils /. N.P Kravets //Prospects for development of education and science: Collection of scientific articles – Academic Publishing House of the Agricultural University Plovdiv, Bulgaria,2016. – P. 314-317. URI htt://enpuir. npu.edu.ua/handle/123456789/10884 | ua |
dc.description.abstract | У статті розглянуто стан усного монологічного мовлення розумово відсталих учнів сьомого класу. Доведено вплив усного монологічного мовлення на оволодіння уміннями читацької діяльності. | ua |
dc.description.abstract | The article describes the state of oral monological speech and reading activity pupils’ with mentally retarded (the 7-th form). The author describes an influence of the oral monological speaking on reading activity skills of students. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Thorpe Bowker. Melbourne, Australia | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | monologue speech | ua |
dc.subject | communicative functions | ua |
dc.subject | pupils with mentally retarded | ua |
dc.subject | усне монологічне мовлення | ua |
dc.subject | читацька діяльність | ua |
dc.subject | розумово відсталі учні | ua |
dc.subject | учні сьомого класу | ua |
dc.subject.classification | 376. 433.016: 821, 162 | ua |
dc.title | State of oral monological speech and reading activity pupils’ with mentally retarded (the 7-th form) | ua |
dc.title.alternative | Стан усного монологічного мовлення і читацька діяльність розумово відсталих учнів сьомого класу | ua |
dc.type | Article | ua |