Abstract:
Опублікована робота висуває на перший план два напрямки формування здоров'я молодших школярів при вивченні галузі «Природознавство». Одним з напрямків цієї роботи є використання освітнього потенціалу змісту курсу «Природознавство» і методів викладання під час уроків та позакласної роботи. Це може включати в себе мету галузі «Природознавство» з питань гігієни і фізичного виховання студентів через систему відповідних фізичних вправ; формування гігієнічних знань і навичок шляхом виконання проектів ( «Шкідливий вплив нікотину на організм дитини», «Вплив продуктів швидкого харчування (чіпси і т.д.) на здоров'я домашніх тварин або тварин куточку природи», «Правила здорового харчування», «Лісова аптека», «Чому ліси називають «легенями планети»»?); підвищення уваги до турботи про своє здоров'я під час підбиття підсумків фенологічних спостережень на кожному уроці курсу «Природознавство». Другий напрямок є реалізація міждисциплінарних зв'язків «Природознавства» з темою «Основи здоров'я», в тому числі вивчення теми «Людина та її тіла».
Description:
Згідно Державного стандарту початкової загальної освіти його зміст ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, що зумовлює чітке визначення результативної складової засвоєння змісту початкової загальної освіти