Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Організація самостійної роботи майбутніх учителів технологій під час вивчення курсу “Етнодизайн”

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кардаш, Н. В.
dc.date.accessioned 2016-11-18T09:47:12Z
dc.date.available 2016-11-18T09:47:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Кардаш Н. В. Організація самостійної роботи майбутніх учителів технологій під час вивчення курсу “Етнодизайн” / Н. В. Кардаш // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 55-62 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11764
dc.description.abstract Суспільство завжди потребує висококваліфікованих і знаючих спеціалістів. Проте важливим є не лише багаж знань, здобутих на момент закінчення вузу, але й те – наскільки людина підготовлена в подальшому сама здобувати ці знання і розвиватися в обраній професії. Проблема організації самостійної роботи майбутніх педагогів була і залишається актуальною. Самостійна робота є вагомою складовою навчального-виховного процесу у вищій школі. У статті проаналізовано різні підходи щодо трактувань поняття “самостійна робота”, подається власне трактування цього терміну. Розкрито особливості підготовки майбутніх учителів технологій та умови щодо організації їх самостійної роботи під час вивчення курсу “Етнодизайн”. Організація самостійної роботи повинна бути чітко спланованою, постійно контролюватися, поєднувати різні засоби та форми, використовувати всі можливості технічного та інформаційного середовища. Правильна організація самостійної роботи сприяє виробленню умінь самоорганізації, раціональному використанню та плануванню часу, чітко визначати пріоритети тощо. ua
dc.description.abstract Общество всегда нуждается в высококвалифицированных и знающих специалистах. Однако важно не только багаж знаний, полученных на момент окончания вуза, но и то - насколько человек готов в дальнейшем самостоятельно приобретать эти знания и развиваться в избранной профессии. Проблема организации самостоятельной работы будущих педагогов была и остается актуальной. Самостоятельная работа является важной составляющей учебно- воспитательного процесса в высшей школе. В статье проанализированы различные подходы к трактовке понятия “самостоятельная работа”, автором предложено собственное понимание этого термина. Раскрыты особенности подготовки будущих учителей технологий и условия для организации их самостоятельной работы при изучении курса “Этнодизайн”. Организация самостоятельной работы должна быть четко спланированной, постоянно контролироваться, сочетать различные средства и формы, использовать все возможности технической и информационной среды. Правильная организация самостоятельной работы способствует выработке умений самоорганизации, рациональному использованию и планированию времени, четко определять приоритеты и т.д. ua
dc.description.abstract The society always has need of well-trained and skilled specialists. However, the important issue is not only in receiving of knowledge during study at higher educational institution but also in man’s capacity for self-education and upgrading his professional skills. The problem of future technology teachers’ self-study arrangement was and still is of current interest. The self-study is an important part of educational process in higher educational institutions. In the article the author analyzed different interpretations of self-study and presented her own definition of the notion. The peculiarities of future technology teachers training and the conditions of their self-study arrangement during study of Ethnic Design are examined. The self-study must be well-planned and regularly controlled; it must combine different means and forms and use all the resources of technical and informational space. Correct selfstudy arrangement provides forming of self-organization skills, efficient time management, clear priority-settings etc. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject самостійна робота ua
dc.subject умови та засоби організації самостійної роботи ua
dc.subject етнодизайн ua
dc.subject самостоятельная работа ua
dc.subject условия и средства организации самостоятельной работы ua
dc.subject этнодизайн ua
dc.subject self-study ua
dc.subject conditions and means of self-study arrangement ua
dc.subject Ethnic Design ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:62/69]:745/749 ua
dc.title Організація самостійної роботи майбутніх учителів технологій під час вивчення курсу “Етнодизайн” ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics