Суспільство завжди потребує висококваліфікованих і знаючих спеціалістів. Проте
важливим є не лише багаж знань, здобутих на момент закінчення вузу, але й те – наскільки
людина підготовлена в подальшому сама здобувати ці знання і розвиватися в обраній професії.
Проблема організації самостійної роботи майбутніх педагогів була і залишається
актуальною. Самостійна робота є вагомою складовою навчального-виховного процесу у вищій
школі. У статті проаналізовано різні підходи щодо трактувань поняття “самостійна
робота”, подається власне трактування цього терміну. Розкрито особливості підготовки
майбутніх учителів технологій та умови щодо організації їх самостійної роботи під час
вивчення курсу “Етнодизайн”. Організація самостійної роботи повинна бути чітко
спланованою, постійно контролюватися, поєднувати різні засоби та форми, використовувати
всі можливості технічного та інформаційного середовища. Правильна організація самостійної
роботи сприяє виробленню умінь самоорганізації, раціональному використанню та плануванню
часу, чітко визначати пріоритети тощо.
Общество всегда нуждается в высококвалифицированных и знающих специалистах.
Однако важно не только багаж знаний, полученных на момент окончания вуза, но и то -
насколько человек готов в дальнейшем самостоятельно приобретать эти знания и
развиваться в избранной профессии.
Проблема организации самостоятельной работы будущих педагогов была и остается
актуальной. Самостоятельная работа является важной составляющей учебно-
воспитательного процесса в высшей школе. В статье проанализированы различные подходы к
трактовке понятия “самостоятельная работа”, автором предложено собственное
понимание этого термина.
Раскрыты особенности подготовки будущих учителей технологий и условия для
организации их самостоятельной работы при изучении курса “Этнодизайн”. Организация
самостоятельной работы должна быть четко спланированной, постоянно контролироваться,
сочетать различные средства и формы, использовать все возможности технической и
информационной среды. Правильная организация самостоятельной работы способствует
выработке умений самоорганизации, рациональному использованию и планированию времени,
четко определять приоритеты и т.д.
The society always has need of well-trained and skilled specialists. However, the important issue
is not only in receiving of knowledge during study at higher educational institution but also in man’s
capacity for self-education and upgrading his professional skills. The problem of future technology
teachers’ self-study arrangement was and still is of current interest. The self-study is an important part
of educational process in higher educational institutions. In the article the author analyzed different
interpretations of self-study and presented her own definition of the notion. The peculiarities of future
technology teachers training and the conditions of their self-study arrangement during study of Ethnic
Design are examined. The self-study must be well-planned and regularly controlled; it must combine
different means and forms and use all the resources of technical and informational space. Correct selfstudy
arrangement provides forming of self-organization skills, efficient time management, clear
priority-settings etc.