DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 121 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11764
Title: Організація самостійної роботи майбутніх учителів технологій під час вивчення курсу “Етнодизайн”
Authors: Кардаш, Н. В.
Keywords: самостійна робота
умови та засоби організації самостійної роботи
етнодизайн
самостоятельная работа
условия и средства организации самостоятельной работы
этнодизайн
self-study
conditions and means of self-study arrangement
Ethnic Design
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Кардаш Н. В. Організація самостійної роботи майбутніх учителів технологій під час вивчення курсу “Етнодизайн” / Н. В. Кардаш // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 55-62
Abstract: Суспільство завжди потребує висококваліфікованих і знаючих спеціалістів. Проте важливим є не лише багаж знань, здобутих на момент закінчення вузу, але й те – наскільки людина підготовлена в подальшому сама здобувати ці знання і розвиватися в обраній професії. Проблема організації самостійної роботи майбутніх педагогів була і залишається актуальною. Самостійна робота є вагомою складовою навчального-виховного процесу у вищій школі. У статті проаналізовано різні підходи щодо трактувань поняття “самостійна робота”, подається власне трактування цього терміну. Розкрито особливості підготовки майбутніх учителів технологій та умови щодо організації їх самостійної роботи під час вивчення курсу “Етнодизайн”. Організація самостійної роботи повинна бути чітко спланованою, постійно контролюватися, поєднувати різні засоби та форми, використовувати всі можливості технічного та інформаційного середовища. Правильна організація самостійної роботи сприяє виробленню умінь самоорганізації, раціональному використанню та плануванню часу, чітко визначати пріоритети тощо.
Общество всегда нуждается в высококвалифицированных и знающих специалистах. Однако важно не только багаж знаний, полученных на момент окончания вуза, но и то - насколько человек готов в дальнейшем самостоятельно приобретать эти знания и развиваться в избранной профессии. Проблема организации самостоятельной работы будущих педагогов была и остается актуальной. Самостоятельная работа является важной составляющей учебно- воспитательного процесса в высшей школе. В статье проанализированы различные подходы к трактовке понятия “самостоятельная работа”, автором предложено собственное понимание этого термина. Раскрыты особенности подготовки будущих учителей технологий и условия для организации их самостоятельной работы при изучении курса “Этнодизайн”. Организация самостоятельной работы должна быть четко спланированной, постоянно контролироваться, сочетать различные средства и формы, использовать все возможности технической и информационной среды. Правильная организация самостоятельной работы способствует выработке умений самоорганизации, рациональному использованию и планированию времени, четко определять приоритеты и т.д.
The society always has need of well-trained and skilled specialists. However, the important issue is not only in receiving of knowledge during study at higher educational institution but also in man’s capacity for self-education and upgrading his professional skills. The problem of future technology teachers’ self-study arrangement was and still is of current interest. The self-study is an important part of educational process in higher educational institutions. In the article the author analyzed different interpretations of self-study and presented her own definition of the notion. The peculiarities of future technology teachers training and the conditions of their self-study arrangement during study of Ethnic Design are examined. The self-study must be well-planned and regularly controlled; it must combine different means and forms and use all the resources of technical and informational space. Correct selfstudy arrangement provides forming of self-organization skills, efficient time management, clear priority-settings etc.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11764
Appears in Collections:Випуск 121

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kardash.pdf185.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.