Стаття розкриває особливості діалогової стратегії музично-педагогічної діяльності.
Процес формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики спирається на
принцип ціннісної взаємодії викладача і студента, в основі якого – емпатійно-діалогічна
парадигма, передбачає створення у музично-педагогічному просторі діалогічного поля
міжсуб’єктних відносин – емпатійно-діалогічної парадигми, що заснована на принципі ціннісної
взаємодії викладача і студента з музичним мистецтвом. Підкреслюється важливість
комунікативної функції поліхудожнього спілкування, котра базується на теорії діалогової
взаємодії і допомагає віднайти “особистісні смисли” і загальну творчу позицію викладача і
студента. Увагу автора зосереджено на художньому полісуб’єктному спілкуванні як важливій
педагогічній умові формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики.
Статья раскрывает особенности диалоговой стратегии музыкально-педагогической
деятельности. Процесс формирования коммуникативной культуры будущего учителя музыки
опирается на принцип ценностного взаимодействия преподавателя и студента, в основе
которого – эмпатийно-диалогическая парадигма. Подчеркивается важность
коммуникативной функции полихудожественного общения, которая базируется на теории
диалогового взаимодействия и помогает обнаружить “личностные смыслы” и общую
творческую позицию преподавателя и студента. Внимание автора сосредоточено на
художественном полисубъектном общении как педагогическом условии формирования
коммуникативной культуры будущего учителя музыки.
The article exposes the features of dialog strategy of pedagogical activity which occupies a
priority place in humanism conception of education. The process of forming of communicative culture
of future music teacher leans again stprinciple of the valued co-operation of teacher and student in
basis of which is an empatiyno-dialogic paradigm. Importance of communicative function of artistic in
tercourse, that is base don the theory of dialog co-operation and helps appearanc eof “personal it
ysenses” and general creative position of teacher and student. Attention of author is concentrate
donartistic in tercourseas pedagogical condition of forming of communicative culture of future music
teacher.