DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 121 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11758
Title: Діалогова стратегія взаємодії у контексті формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики
Authors: Зайцева, Алла Віталіївна
Keywords: діалогова стратегія
художнє полісуб’єктне спілкування
комунікативна культура
диалоговая стратегия
музыкально-педагогическая деятельность
художественное полисубъектное общение
dialog strategy
music-teaching activities
artistic in tercourse
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Зайцева А. В. Діалогова стратегія взаємодії у контексті формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики / А. В. Зайцева // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 50-54
Abstract: Стаття розкриває особливості діалогової стратегії музично-педагогічної діяльності. Процес формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики спирається на принцип ціннісної взаємодії викладача і студента, в основі якого – емпатійно-діалогічна парадигма, передбачає створення у музично-педагогічному просторі діалогічного поля міжсуб’єктних відносин – емпатійно-діалогічної парадигми, що заснована на принципі ціннісної взаємодії викладача і студента з музичним мистецтвом. Підкреслюється важливість комунікативної функції поліхудожнього спілкування, котра базується на теорії діалогової взаємодії і допомагає віднайти “особистісні смисли” і загальну творчу позицію викладача і студента. Увагу автора зосереджено на художньому полісуб’єктному спілкуванні як важливій педагогічній умові формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики.
Статья раскрывает особенности диалоговой стратегии музыкально-педагогической деятельности. Процесс формирования коммуникативной культуры будущего учителя музыки опирается на принцип ценностного взаимодействия преподавателя и студента, в основе которого – эмпатийно-диалогическая парадигма. Подчеркивается важность коммуникативной функции полихудожественного общения, которая базируется на теории диалогового взаимодействия и помогает обнаружить “личностные смыслы” и общую творческую позицию преподавателя и студента. Внимание автора сосредоточено на художественном полисубъектном общении как педагогическом условии формирования коммуникативной культуры будущего учителя музыки.
The article exposes the features of dialog strategy of pedagogical activity which occupies a priority place in humanism conception of education. The process of forming of communicative culture of future music teacher leans again stprinciple of the valued co-operation of teacher and student in basis of which is an empatiyno-dialogic paradigm. Importance of communicative function of artistic in tercourse, that is base don the theory of dialog co-operation and helps appearanc eof “personal it ysenses” and general creative position of teacher and student. Attention of author is concentrate donartistic in tercourseas pedagogical condition of forming of communicative culture of future music teacher.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11758
Appears in Collections:Наукові праці Факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського
Випуск 121

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva.pdf170 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.