Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Teaching innovative technologies on literature classess and formation of reading activity skills in pupils with mental retardation

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kravets, Nina Pavlivna
dc.date.accessioned 2016-11-08T10:30:05Z
dc.date.available 2016-11-08T10:30:05Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Kravets N.P. Teaching innovative technologies on literature classess and formation of reading activity skills in pupils with mental retardation / N.P. Kravets // Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. – Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2016. − P. 298−302. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7214-40-2
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11694
dc.description 1. Бореев Ю.Б. Эстетика. Теория литературы. Энциклопедический словарь терминов. /Ю.Б.Бореев. – М. : АСТ, Астраль, 2003. – 575 с. 2. Гадамер Ганс-Георг. Истина и метод. Основы философской герменевтики /Г.-Г.Гадамер ; [общ. ред. и вступит. статья Б.Н.Бессонов, пер. с нем.]. – М. : Прогресс, 1989. – 700 с. 3. Кравець Н.П. Використання комп’ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури / Н.П. Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання. 2014. – №1(69). – С. 28−37. 4. Кравець Н.П. Діалогові технології на уроках літератури та виховання розумово відсталих учнів як активних читачів / Н.П. Кравець // Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: мат. Всеукр. Інтернет-конф. 28 жовтня 2015 р. // FOLIA COMENIANA – Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я.А. Коменського. – Умань : ФОП Жовтий, 2015. – С. 117−121. 5. Кравець Н.П. Літературні ігри і виховання розумово відсталих учнів як активних читачів / Н.П. Кравець // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Збірник наукових праць ; за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова. – Вип.V. [в 2-х т.]. – Т. І. – Кам’янець-Подільський : ПП. Медобори, 2006, 2015. – 348 с. – С. 155–173. 6. Курганов С.Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: книга для учителя / С.Ю.Курганов. – М. : Просвещение, 1989. – 128 с. 7. Пометун О.І. Інтерактивні технології навчання: науково-методичний посібник / О.І.Пометун, Л.В.Пироженко. – К. : Вид-во «А.С.К.», 2004. – 192 с. 8. Кравець Н.П. Евристичний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями / Н.П.Кравець // Корекційна та соціальна психологія і педагогіка : зб.наук.пр., 2012. – С. 139−148. 9. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-психологів та дефектологів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальностей: 6.010105 «Корекційна освіта (за нозологіями)», 6.030102 «Психологія», 6.030103 «Практична психологія»: навч. посібник для студентів, магістрантів, аспірантів. – К. : Талком, 2015. – 160 с. 10. Pet’ko L.V. Development of students’ cognitive activity in foreign language teaching for professional purposes by using analogy method / Pet’ko L.V. / Actual problems of globalization: Collection of scientific articles. – Midas S.A., Thessaloniki, Greece, 2016. − P. 232−237. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11301 11. Pet’ko Lyudmila. Teaching methods and the formation of professionally oriented foreign language learning environment in conditions of university / Lyudmila Pet’ko / Intellectual Archive. – 2016. – Volume 5. – No. 4 (July/August). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 73–87. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11084 12. Kravets N. P. Reading book as effective means to the formation readers' skills of mentally retarded pupils / N. P. Kravets // Prospects for development of education and science: Collection of scientific articles. − Academic Publishing House of the Agricultural University Plovdiv, Bulgaria, 2016. − P. 314-317. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10884 ua
dc.description.abstract The article is described with the psychological and methodological approaches to the problem of formation of text comprehension in pupils with mental retardation, in particular draws attention to the importance of understanding the procession analysis of the text. In modern science, the understanding of the mechanism is defined as the activity that is implemented in the plane of cognitive functions and contains procedural and efficient components. The author gives some examples of using teaching innovative technologies in this way. ua
dc.description.abstract Автор описує застосування інноваційних технологій навчання на різних етапах вивчення твору на уроках літератури з метою формування умінь читацької діяльності у розумово відсталих учнів. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject teaching innovative technologies ua
dc.subject pupils with mental retardation ua
dc.subject literature lesson ua
dc.subject інноваційні технології навчання ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject твір ua
dc.subject урок літератури ua
dc.subject читацька діяльність ua
dc.subject.classification 376. 433.016: 821, 162 ua
dc.title Teaching innovative technologies on literature classess and formation of reading activity skills in pupils with mental retardation ua
dc.title.alternative Інноваційні технології навчання на уроках літератури та формування умінь читацької діяльності у розумово відсталих учнів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу