У статті проаналізовано та розкрито суть соціально-педагогічного моніторингу, який може бути використаний у процесі підготовки соціальних працівників в умовах ВНЗ. Доведено ефективність змісту методів, форм, методик формування готовності майбутніх соціальних працівників до зазначеного виду професійної діяльності. Розглянуто та проаналізовано теоретико-методологічні позиції щодо ролі певних технологій. Визначено рівні та показники сформованості готовності до соціальної роботи у студентів на різних курсах навчання. Обґрунтовано доцільність розробленого науково-методичного забезпечення у процесі теоретичної підготовки соціальних працівників до майбутньої практичної діяльності.
В статье проанализирована и раскрыта суть социально-педагогического мониторинга, который может быть использован в процессе подготовки социальных работников в условиях ВУЗа. Доказана эффективность содержания методов, форм, методик формирования готовности будущих социальных работников до отмеченного вида профессиональной деятельности. Рассмотрены и проанализированы теоретико-методологические позиции относительно роли определенных технологий. Определены уровни и показатели сформированности готовности к социальной работе у студентов на разных курсах учебы. Обоснована целесообразность разработанного научно-методического обеспечения в процессе теоретической подготовки социальных работников к будущей практической деятельности.
Essence of the социальнопедагогического monitoring which can be used in the process of preparation of social workers in the conditions of INSTITUTE of higher is analysed in the article and exposed . Efficiency of maintenance of methods, forms, methodologies of forming of readiness of future social workers to the noted type of professional activity is well-proven. Considered and analysed теоретико-методологічні positions in relation to the role of certain technologies. Levels and indexes of formed of readiness are certain for students to social work on the different courses of studies. Expediency of the worked out scientifically-methodical providing is reasonable in the process of theoretical preparation of social workers to future practical activity.