Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проблема формування продуктивного стилю професійного спілкування майбутніх фахівців соціальної сфери: теоретичний аспект

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Годлевська, А. І.
dc.date.accessioned 2016-10-29T09:53:27Z
dc.date.available 2016-10-29T09:53:27Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Годлевська, А. І. Проблема формування продуктивного стилю професійного спілкування майбутніх фахівців соціальної сфери: теоретичний аспект / А. І. Годлевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21. - С. 121-127 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11631
dc.description.abstract В статті розглядається теоретичний аспект проблеми формування продуктиного стилю професійного спілкування майбутніх фахівців соціальної сфери: аналізуються дослідження різних підходів з проблем підготовки майбутніх фахівців до професійного спілкування; характеризуються базові дифіниції - «спілкування», «професійно-педагогічне спілкування», «індивідуальний стиль спілкування»; різноманітні класифікації стилів, індивідуальних стилів спілкування, підходи у визначенні стильових особливостей професійно-педагогічного спілкування; визначається необхідність оволодіння майбутніми працівниками соціальної сфери продуктивним стилем спілкування, який забезпечує продуктивне виконання завдань соціально-педагогічної діяльності, і створення соціально-психологічних умов його формування у студентів вищого навчального закладу. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается теоретический аспект проблемы формирования продуктивного стиля профессионального общения будущих специалистов социальной сферы: анализируются исследования разных подходов с проблем подготовки будущих специалистов к профессиональному общению; характеризуються базове категории – «общение», «профессионально-педагогическое общение», «индивидуальный стиль общения»; классификациистилей, индивидуальных стилів общения, разнообразные подходы в определении стилевых особенностей профессионально-педагогического общения; определяется необходимость овладения будущими работниками социальной сферы продуктивным стилем общения, который обеспечиет продуктивное выполнение заданий социально-педагогической деятельности, и создания социально-психологических русловий его формирования в студентов высшего ученого заведения. ua
dc.description.abstract The article discusses the theoretical aspect of the problem of forming a productive professional communication style of future specialists in the social sphere: a study of the different approaches to the problems of training of future professionals to professional communication; given the characteristic of basic categories: "communication", "professional-pedagogical communication", "individual communication style; classification of styles, individual communication styles, a variety of approaches in defining stylistic characteristics of vocational-pedagogical communication; identifies the need for mastering the future social workers productive communication style, which would ensure the efficient performance of tasks of socio-educational activities, and the creation of a socio-psychological conditions of its formation in students of higher academic institution. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject спілкування ua
dc.subject професійно-педагогічне спілкування ua
dc.subject індивідуальний стиль спілкування ua
dc.subject общение ua
dc.subject профессионально-педагогическое общение ua
dc.subject индивидуальный стиль общения ua
dc.subject communications ua
dc.subject professional-pedagogical communication ua
dc.subject individual style of communication ua
dc.subject.classification 378.091 ua
dc.title Проблема формування продуктивного стилю професійного спілкування майбутніх фахівців соціальної сфери: теоретичний аспект ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics