У статті проаналізовано відмінність організації навчання майбутніх соціальних працівників за традиційною та компетентнісною системами навчання. Розглянуто критерії навчання на основі компетентнісного підходу та акцентовано увагу на чинниках, які сприятимуть молодому фахівцю у набутті дієвих активних знань, підсилених мотивацією та бажанням, через практичну діяльність розвивати креативність. Обґрунтовано новий підхід до організації навчального процесу, який вимогає більш глибокої інтеграції університетської освіти та виробництва. Проаналізовано ключові та професійні компетенції майбутнього соціального працівника.
Компетентностно ориентированное обучение, как основа формирования будущего социального работника. В статье проанализированы отличия организации обучения будущих социальных работников по традиционной и компетентностной системам обучения. Рассмотрены критерии обучения на основе компетентностного подхода и акцентировано внимание на факторах, способствующих молодому специалисту в приобретении действующих активных знаний, усиленных мотивацией и желанием, через практическую деятельность, развивать креативность. Обоснован новый подход к организации учебного процесса, который требует, более глубокой интеграции университетского образования и производства.
In the article it is analyzed the difference between by the traditional and competence systems of education of future social workers. The criteria of competence-based learning approach is shown and the attention is focused on factors which that contribute young professionals in effective active acquisition of knowledge, motivation and desire strengthened through practice, to develop creativity. The new approach to the educational process, which requires a deep integration of university education and production. Basic and professional competences of the future social worker analyzed.