Музичне мистецтво визначено в статті як один із вирішальних чинників виховання духовної культури молоді. Названо засоби, які складають виховний зміст музично-естетичної діяльності студентів. Обґрунтовано структуру музично-естетичної діяльності студентів університету, яка включила такі компоненти: мотиваційно-цільовий (мотиви, мета і завдання), предметно-змістовий (предмет і зміст), процесуальний (види, форми і методи організації), оцінювально-результативний (результати впливу музично-естетичної діяльності на виховання духовної культури студентів). Висвітлено змістове наповнення мотиваційно-цільового компоненту музично-естетичної діяльності студентів університету: суб’єкт музично-естетичної діяльності, мотивація («високі» соціальні, «нейтральні» особистісні та «дефіцитарні» мотиви), мета та загальні завдання музично-естетичної діяльності студентів.
В статье музыкальное искусство определено как один из решающих факторов воспитания духовной культуры молодежи. Названы средства, которые определяют воспитательное содержание музыкально-эстетической деятельности студентов. Обосновано структуру музыкально-эстетической деятельности студентов университета, которая включила следующие компоненты: мотивационно-целевой (мотивы, цели и задачи), проективно-содержательный (предмет и содержание), процессуальный (виды, формы и методы организации), оценочно-результативный (результаты влияния музыкально-эстетической деятельности на воспитание духовной культуры студентов). Раскрыто содержательное наполнение мотивационно-целевого компонента музыкально-эстетической деятельности студентов университета: субъект музыкально-эстетической деятельности, мотивация («высокие» социальные, «нейтральные» личностные и «дефицитарные» мотивы), цель и общие задачи музыкально-эстетической деятельности студентов.
In the article the art of music as one of the decisive factors of upbringing of students' spiritual culture grounded. Tools that define the educational content of the students' musical-aesthetic activities were identified. The structure of the students' musical-aesthetic activities grounded. It is such components are included, such as: motivational-targeted component (motives, goals and tasks), objective-substantial component (subject and content), procedure component (types, forms and methods of organization), and evaluation-effective component (results of the influence of musical-aesthetic activities in the upbringing of students' spiritual culture). Content filling of motivational-targeted component of the students' musical-aesthetic activities has been described: the subject of musical-aesthetic activities; motivation («high» social, «neutral» personality and «deficiency» motives); the goal and common tasks of the students' musical-aesthetic activities.