У статті розглядаються проблеми щодо формування професійних якостей та умінь соціального працівника. Визначено структуру професійної діяльності та проаналізовано наукові підходи до практичної діяльності соціального працівника. Представлено наукові підходи розвитку професійних умінь, їх складових та визначено їх класифікацію. Надано характеристику структури діяльності соціального працівника на основі мотивації та цілепокладання. Охарактеризовано тенденції підготовки соціальних працівників до практичної професійної діяльності у вищих навчальних закладах. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури окреслено шляхи формування цілеспрямованої діяльності та розкрито роль мотивів у практичній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери.
В статье рассматриваются проблемы формирования профессиональных качеств и умений социального работника. Определена структура профессиональной деятельности и проанализированы научные подходы к практической деятельности социального работника. Представлены научные подходы развития профессиональных умений, их составляющих и определена их классификация. Предоставлено характеристику структуры деятельности социального работника на основе мотивации и целеполагания. Охарактеризованы тенденции подготовки социальных работников к практической профессиональной деятельности в высших учебных заведениях. На основе анализа психолого-педагогической литературы определены пути формирования целенаправленной деятельности и раскрыта роль мотивов в практической подготовке будущих специалистов социальной сферы.
In the article presents the problems of formation of professional qualities and skills of a social worker. The structure of professional activity and analysis of scientific approaches to practical work of a social worker. Presents the scientific approaches to development of professional skills, their components, and determined their classification. Given the characteristic of structure of work of a social worker on the basis of motivation and goal setting. Characterized by trends of training of social workers for practical professional activity in higher educational institutions. Based on the analysis of psychological-pedagogical literature, the way to the formation of focused activities and the role of motives in the practical training of future experts in social sphere.