У статті розкриваються питання профілактики ВІЛ/СНІДу як соціально-педагогічної проблеми у позанавчальній роботі зі старшокласниками, що передбачає ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку фахівців, упровадження нових технологій організації профілактичного процесу. Аналіз проблеми профілактики ВІЛ/СНІДу як соціально-педагогічної проблеми у позанавчальній роботі зі старшокласниками дозволив виокремити суперечності, що розкриті в статті. Подолання означених суперечностей потребує забезпечення необхідних педагогічних умов для формування готовності працівників соціальної сфери до профілактики ВІЛ/СНІДу. Тому, виходячи з вищеозначених педагогічних умов, в статті розкриваються умови, чинники, рівні профілактики.
В статье раскрываются вопросы профилактики ВИЧ/СПИДа как социально-педагогической проблемы во внеучебной работе со старшеклассниками, что предполагает теоретическую и практическую подготовку специалистов, внедрение новых технологий организации профилактического процесса. Анализ проблемы профилактики ВИЧ/СПИДа как социально-педагогической проблемы во внеучебной работе со старшеклассниками позволил выделить противоречия, раскрытые в статье. Преодоление указанных противоречий требует обеспечения необходимых педагогических условий для формирования готовности работников социальной сферы к профилактике ВИЧ/СПИДа. Поэтому, исходя из вышеуказанных педагогических условий, в статье раскрывается условия, факторы, уровни профилактики.
The article reveals the issues of prevention of HIV/AIDS as a socio-pedagogical problems in non-academic work with high school students that involves a thorough theoretical and practical training, introduction of new technologies of the prevention process. Analysis of the problem of HIV/AIDS as a socio-pedagogical problems in non-academic work with high school students allowed to highlight the contradictions, revealed in the article. The overcoming of these contradictions requires providing the necessary pedagogical conditions for formation of readiness of social workers to prevent HIV/AIDS. Therefore, based on the above pedagogical conditions, the article reveals the conditions, factors, levels of prevention.